Rower KROSS LEA 5.0 2019

Rower KROSS LEA 5.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Lea 5.0 to propozycja rekreacyjnego roweru górskiego idealnego zarówno do jazdy w terenie, jak i wycieczek po ścieżkach rowerowych, polnych drogach i leśnych ścieżkach. Model ten wyposażyliśmy w osprzęt typowy dla rowerów górskich i połączyliśmy go z ramą o komfortowej geometrii. Dzięki specjalnie dobranej geometrii i odpowiednim dopasowaniu elementów kokpitu Kross Lea 5.0 idealnie pasuje do kobiecej budowy i oferuje maksimum komfortu i przyjemności z jazdy. Lekka rama Krossa Lea 5.0 została wykonana z aluminium. Geometria roweru pozwala na zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Ułatwia to obserwację drogi, a także mniej obciąża kręgosłup i przedramiona. Dzięki temu nawet osoby bez kolarskiego doświadczenia mogą cieszyć się jazdą bez dyskomfortu. Osprzęt Krossa Lea 5.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Gwarantują one trwałość i prostotę obsługi, a także wysoką kulturę pracy. Napęd oferuje 24 biegi obsługiwane przez tylną przerzutkę Shimano Acera. Duży zakres dostępnych przełożeń przekłada się na łatwość rozwijania dużych prędkości na płaskich odcinkach, a także ułatwia pokonywanie podjazdów. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M200 zapewniają dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour poprawia komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28 (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY700 (31,8MM)
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE; ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE; ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF505 (HYDRAULIC)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF505 (3X8)
  • Korby: SR SUNTOUR XCC T202 (42/32/22T)
  • Suport: FP-B902-2NL, 122,5MM
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG31 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (27,5": 660MM; 29": 680MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XXS/XS-70MM, S-80MM, M-90MM; 31.8MM, WZNIOS7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (XS/S - 300MM; M - 350MM; 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GULI GL-B43F-DS (100MM, 32H)
  • Piasta tył: GULI GL-B43R-DS (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27.5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5"X2.1"; 29"X2.1")

Rower KROSS LEA 5.0 2019

Special Price 1 569,80 zł

-15,1%
Oszczędzasz 279,20 zł Poprzednio 1 849,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
14295

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.