Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEA 6.0 2019

Rower KROSS LEA 6.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 6.0 to propozycja rekreacyjnego roweru górskiego stworzonego specjalnie z myślą o rowerzystkach. Lea 6.0 łączy bardzo dobre właściwości jezdne w terenie z komfortową pozycją za kierownicą. Dzięki temu nadaje się zarówno do górskich eskapad, jak i typowo rekreacyjnej jazdy po ścieżkach rowerowych, polnych drogach i leśnych ścieżkach. Specjalnie zaprojektowana geometria pozwala na dopasowanie do wzrostu każdej rowerzystki. Lekka aluminiowa rama Krossa Lea 6.0 została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksimum wygody podczas jazdy. Za kierownicą tego roweru górskiego siedzimy w sposób bardziej wyprostowany niż w przypadku typowo sportowych modeli Level. Ułatwia to obserwację drogi i nie obciąża kręgosłupa i przedramion. Za jeszcze lepsze dopasowanie roweru Lea do kobiecej budowy odpowiadają specjalnie dobrana kierownica, mostek i siodło. Osprzęt Krossa Lea 6.0 został dobrany tak, aby zapewnić dużą uniwersalność, trwałość i łatwość obsługi. Napęd z tylną przerzutką Shimano Alivio działa precyzyjnie i zapewnia duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu łatwo na Krossie Lea 6.0 rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach, a także pokonywać nawet bardzo wymagające podjazdy. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 pewnie zatrzymują ten rower górski w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCE28 podnosi komfort jazdy po wybojach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28 (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M4000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF505 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF505 (3X8)
  • Korby: SHIMANO TOURNEY FC-TY301 (42/34/24T)
  • Suport: FP-B902-2NL, 122,5MM
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG31 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (27,5": 660MM; 29": 680MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": XXS-70MM, XS-70MM, 31.8MM/29":S-80MM, M-90MM, 31.8MM; RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: GULI GL-B43F-DS (100MM, 32H)
  • Piasta tył: GULI GL-B43R-DS (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL, 27.5"/29"X2.1")
  • Opony: MITAS OCELOT (27.5"/29"X2.1")

Rower KROSS LEA 6.0 2019

Special Price 1 887,00 zł

-10,1%
Oszczędzasz 212,00 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14294

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.