Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA 7.0 2020

KROSS LEA 7.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Rower górski Kross Lea 7.0 to propozycja specjalnie dla Pań poszukujących roweru sprawnego w terenie, a przy tym bardziej komfortowego niż typowo sportowe modele Level. Kross Lea 7.0 łączy możliwość jazdy poza utwardzanymi drogami z nieco bardziej wyprostowaną pozycją za kierownicą. Dzięki temu rowerem tym pewnie pokonamy bezdroża, a przy tym nie będziemy męczyć się podczas rekreacyjnych wycieczek po ścieżkach rowerowych i ulicach. Dzięki specjalnie zaprojektowanej geometrii i rozmiarowi ram Kross Lea 7.0 idealnie dopasowuje się do potrzeb rowerzystek. Lekka rama Krossa Lea 7.0 została wykonana z aluminium. Jej specjalna geometria gwarantuje łatwość wsiadania i zsiadania, a także większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie jazdy w terenie. Do kobiecej budowy zostały także dopasowane elementy takie jak kierownica, mostek i siodełko. Dzięki temu każda rowerzystka może liczyć na maksimum przyjemności z jazdy. Osprzęt Krossa Lea 7.0 został dobrany tak, aby zapewnić dużą uniwersalność, niezawodność i prostotę obsługi. 27 biegów obsługiwanych jest przez tylną przerzutkę Shimano Alivio, która zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń. Układ napędu z trzema blatami na korbie gwarantuje łatwość rozwijania dużych prędkości na płaskich odcinkach, a także przekłada się na lekkie pokonywanie podjazdów. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 oferują dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCM podnosi komfort jazdy po wybojach. Wyposażono go w blokadę skoku obsługiwaną z wygodnej manetki umieszczonej na kierownicy roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / NIEBIESKI / TURKUSOWY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM RL (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS FD-M2000 (31,8MM)
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M4000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M2000 (3X9)
  • Korby: SUNTOUR XCM
  • Suport: FP-B902-2NL, 122,5MM
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: FP-B902/2J

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (27,5": 660MM; 29": 680MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": XXS-70MM, XS-80MM, 31.8MM/29":S-80MM, M-90MM, 31.8MM; RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GULI GL-B43F-DS (100MM, 32H)
  • Piasta tył: GULI GL-B43R-DS (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27.5")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5" / 29" X 2.1")

KROSS LEA 7.0 2020

2 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29389

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.