Rower KROSS LEA 8.0 2019

Rower KROSS LEA 8.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 8.0 to propozycja dla Pań, które poszukują roweru górskiego łączącego dopracowany osprzęt, bardzo dobre właściwości jezdne i nieco bardziej komfortową geometrię niż w sportowych modelach Level. Kross Lea 8.0 to najbardziej zaawansowany model w rodzinie Lea. Zaprojektowaliśmy go specjalnie z myślą o kobietach, dzięki czemu oferuje maksimum komfortu i dopasowania. Lekka aluminiowa rama Krossa Lea 8.0 została specjalnie dopasowana do kobiecych potrzeb. Nisko poprowadzona górna rura ramy ułatwia wsiadanie i zsiadanie, a także zwiększa poczucie stabilności i bezpieczeństwa w trudniejszym terenie. Odpowiedni dobór komponentów takich jak siodło, kierownica i mostek dodatkowo poprawia dopasowanie roweru. Osprzęt Krossa Lea 8.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Oferują one bardzo wysoką kulturę pracy, a także trwałość i prostotę eksploatacji. Napęd w układzie 2 x 10 z tylną przerzutką Shimano Deore M6000 zapewnia duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu z łatwością możemy rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach, a także lekko pokonywać podjazdy. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 zapewniają odpowiednią siłę hamowania w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCT wyposażono w wygodną manetkę blokady skoku umieszczoną na kierownicy roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM RL (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M6025
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (2X10)
  • Korby: SR SUNTOUR XCM-AX (38-24T, INTEGRATED AXLE)
  • Suport: SR SUNTOUR BB-BSA
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (27,5": 660MM; 29": 680MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": XXS-70MM, XS-80MM, 31.8MM/29":S-80MM, M-90MM, 31.8MM; RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M475 (100MM, 32H)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M475 (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27.5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5"/29" X 2.1")

Rower KROSS LEA 8.0 2019

Special Price 2 549,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 449,85 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14292

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.