Rower KROSS LEA BOOST 1.0 2019

Rower KROSS LEA BOOST 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / GRAFITOWY / TURKUSOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski M / koło 29" Damski S / koło 29" Damski XS Damski XXS
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Lea Boost 1.0 to rower ebike MTB stworzony specjalnie z myślą o rowerzystkach. W modelu tym postawiliśmy na połączenie najlepszych cech naszych rowerów górskich dla pań Kross Lea i możliwości jednostki elektrycznej SHIMANO STEPS. Dzięki temu Lea Boost 1.0 pozwoli dotrzeć dalej, podjeżdżać szybciej i da nam więcej zabawy na trasie niż kiedykolwiek wcześniej było to osiągalne. Jest przy tym od początku do końca projektowana z myślą o kobietach, dzięki czemu pozwala na maksimum komfortu i dopasowania, co przełoży się na efektywność jazdy, bezpieczeństwo i kontrolę nad rowerem. Kross Lea Boost 1.0 zbudowaliśmy w oparciu o najlepszą na rynku jednostkę elektryczną Shimano STEPS. 250W mocy silnika pozwala na płynne przyspieszanie do prędkości 25 km/h, a funkcja szybkiego ładowania baterii 500Wh sprawia, że już w zaledwie 2.5 godziny osiągamy 80% stanu naładowania akumulatora. System Shimano STEPS oferuje kilka trybów wspomagania, dostosowanych do różnych warunków jazdy. Można je też łatwo modyfikować, dopasowując do naszego stylu jazdy i preferencji. Osprzęt Krossa Lea Boost 1.0 został dobrany tak, aby umożliwić jak najlepszą współpracę z jednostką elektryczną STEPS. Przerzutka tylna Shimano Deore obsługuje 10 biegów z bardzo dużą kasetą 11-42T zapewniającą duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu, łatwo jest rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach, a także dobrać optymalną kadencję do sprawnego pokonywania wzniesień. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano pozwalają zachować kontrolę nad rowerem w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour XCR świetnie radzi sobie z wybieraniem nierówności nawierzchni. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 32 RL (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DISC BL-MT200 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (10)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T, 170MM
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500-10 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XXS/XS/S - 80MM, M - 90MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (XXS - 250MM, XS - 300MM, S/M - 350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: JUSTEK 2064
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX505
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL, XXS/XS - 27.5"; S/M - 29", 19MM)
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB (XXS/XS - 27.5"X2.25; S/M - 29"X2.25)

Rower KROSS LEA BOOST 1.0 2019

9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14275

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.