Rower KROSS LEA JR 1.0 2019

Rower KROSS LEA JR 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea JR 1.0 to model roweru górskiego stworzony dla młodych rowerzystek. Wzorowana na dorosłym modelu Lea, wersja Lea JR 1.0 jest wygodnym, trwałym i bezpiecznym rowerem na kołach 24 cale, idealnym do zdobywania nowych umiejętności i szlifowania techniki jazdy. Działający na takiej samej zasadzie jak w dorosłych modelach osprzęt Lea JR 1.0, pozwala zaznajomić się z rozwiązaniami, które będą młodszej rowerzystce towarzyszyć przez całe jej rowerowe życie. Niskie prowadzenie górnej rury ramy, a także jej odpowiednie profilowanie sprawia, że wsiadanie i zsiadanie z roweru Lea JR 1.0 jest łatwe i bezpieczne. Koła 24 cale są lekkie i zwrotne, a przy tym bardzo dobrze radzą sobie z pokonywaniem przeszkód w terenie. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy, a jego twardość została dopasowana do wagi młodych rowerzystek. Napęd Krossa Lea JR 1.0 został dobrany tak, aby umożliwić dzieciom wykorzystanie maksimum ich możliwości podczas jazdy na rowerze i uczynić ją jak najbardziej przyjemną. 18 biegów pozwala na lekkie pokonywanie wzniesień, a przy tym ułatwia rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach. Hamulce V-Brake są lekkie i mocne, a przy tym bardzo proste w regulacji i niezawodne.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 40MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY RD-TZ50
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNY)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X6)
  • Korby: WHEEL TOP (42/34/24TX152)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (560MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (75MM, 25.4MM)
  • Sztyca: STEEL (250MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS V75 SCYLLA (24"X1.9")

Rower KROSS LEA JR 1.0 2019

999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14327

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.