Rower KROSS LEA JR 2.0 2019

Rower KROSS LEA JR 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
FIOLETOWY / NIEBIESKI / RÓŻOWY MAT SREBRNY / RÓŻOWY / BIAŁY MAT
Rozmiar ramy:
Damski S / koło 24"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Lea JR 2.0 to dziecięcy rower górski, wzorowany na damskich modelach MTB Kross Lea. Dzięki temu jest świetną propozycją dla dziewczynek, które chciałyby wejść w świat kolarstwa górskiego, poznając technikę jazdy i sposób działania elementów roweru takich samych, jak w przypadku dorosłych modeli. Kross Lea JR 2.0 to rower komfortowy, bezpieczny i trwały. Zaprojektowany tak, aby w bezstresowy sposób umożliwić młodym rowerzystkom doskonale swoich umiejętności. Lekka, aluminiowa rama Krossa Lea JR 2.0 jest wzorowana na ramach dorosłych modeli Lea. Widać to po odpowiednim profilowaniu górnej rury ramy, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru, ale również jest bezpieczniejsza w przypadku konieczności nagłego zeskoczenia z niego. Osprzęt roweru junior Kross Lea JR 2.0 został dobrany tak, aby jak najlepiej odpowiadać potrzebom i możliwościom młodszych rowerzystek. 18 biegów pozwala na łatwe pokonywanie podjazdów, a przy tym umożliwia sprawne pokonywanie płaskich odcinków. Tylna przerzutka Shimano Altus zapewnia precyzyjną zmianę biegów, jest przy tym trwała i prosta w regulacji. Hamulce V-Brake są skuteczne i bardzo proste w eksploatacji, a amortyzator przedni SR Suntour XCT JR został specjalnie zaprojektowany z myślą o młodszych i lżejszych użytkownikach, dzięki czemu skutecznie tłumi nierówności nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT JR (SKOK 50MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X6)
  • Korby: SR SUNTOUR (42/32/22TX152MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (560MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (70MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS V75 SCYLLA (24"X1.9")

Rower KROSS LEA JR 2.0 2019

Special Price 1 130,13 zł

-13,0%
Oszczędzasz 168,87 zł Poprzednio 1 299,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14326

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.