Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEA MINI 1.0 2019

Rower KROSS LEA MINI 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea Mini 1.0 to świetna propozycja roweru dla dziewczynki. Ten model wzorowaliśmy na dorosłych rowerach górskich Kross Lea i tak jak one, Lea Mini świetnie radzi sobie zarówno na drogach asfaltowych, ścieżkach rowerowych, jak i w lekkim terenie. Koła 20 cali sprawiają, że rower jest zwinny, a aluminiowa rama pomaga obniżyć jego wagę. Wszystkie kluczowe elementy Krossa Lea Mini 1.0 zostały dostosowane do dziecięcych potrzeb. Rower wyposażony został w mniejsze klamki hamulcowe, odpowiednią kierownicę, pedały i siodełko. Dzięki temu mała rowerzystka może poczuć się pewnie i spokojnie szlifować umiejętności jazdy na rowerze. Napęd Krossa Lea Mini 1.0 oferuje 6 biegów, zmienianych przy pomocy wygodnej manetki Revoshift. Obrotowa manetka idealnie pasuje do mniejszych, dziecięcych dłoni. Mocne hamulce V-Brake zapewniają dużą siłę hamowania w każdych warunkach, a opony z lekkim terenowym bieżnikiem dobrze radzą sobie tak z asfaltem, jak i piaskiem czy polnymi drogami.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Array

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: STALOWY
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO RD-FT35
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNY)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (6)
  • Korby: CYCLONE (36TX127MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STALOWA (560MM, 25.4MM)
  • Mostek: STALOWY (60MM, 25.4MM)
  • Sztyca: STALOWY (250MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-619

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: MACH 1 EVOLUTION
  • Opony: RUBENA V75 SCYLLA (20"X1.9")

Rower KROSS LEA MINI 1.0 2019

Special Price 767,04 zł

-4,0%
Oszczędzasz 31,96 zł Poprzednio 799,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14331

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.