Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEVEL 1.0 2019

Rower KROSS LEVEL 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 1.0 to rower idealny na wejście w świat kolarstwa górskiego. Zaprojektowaliśmy go tak, aby łączył sportową geometrię z uniwersalnym osprzętem. Dzięki temu ten rower nie boi się trudnego terenu, a przy tym nie wyklucza rekreacyjnej eksploatacji na mniej wymagających trasach. W połączeniu z bardzo szeroką gamą dostępnych rozmiarów ramy i dwóm wielkościom kół sprawia to, że Kross Level 1.0 jest rowerem dla każdego, kto nie lubi ograniczeń i chce docierać wszędzie tam, gdzie poniesie go wyobraźnia. Nowoczesna aluminiowa rama Krossa Level 1.0 gwarantuje sztywność, precyzję prowadzenia i niską wagę roweru. Napęd wykorzystujący trzy blaty na korbie jest niezwykle uniwersalny, ułatwiając rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach, a także lekkie pokonywanie trudnych podjazdów. Napęd Krossa Level 1.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Gwarantuję one trwałość, niskie koszty eksploatacji i łatwość obsługi. Tylna przerzutka Shimano Altus jest wytrzymała i bardzo prosta w eksploatacji. Mechaniczne hamulce tarczowe Shimano M375 są wyjątkowo niedrogie w eksploatacji, nie wymagają też skomplikowanych zabiegów serwisowych, a zapewniają dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCT30 poprawia komfort jazdy na nierównej nawierzchni. Sprawdź na naszym blogu, czym różnią się rowery górskie Level i Hexagon, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT30 HLO (SKOK 100MM, BLOKADA NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY700 (31,8MM)
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-M375 (TARCZOWY MECHANICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-M375 (TARCZOWY MECHANICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-M310 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS ST-M310 (3X8)
  • Korby: SHIMANO TOURNEY FC-TY301 (42/34/24T)
  • Suport: FP-B902-2T, 126MM
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200 (12-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (27,5": 700MM; 29": 720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": S-80MM, M-90MM; 29": S-80MM, M-90MM, L-100MM, XL-110MM, 31.0MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (27,5": S/M-350MM; 29": S/M-350MM, L/X-400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1353
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: GULI GL-B43F-DS (100MM, 32H)
  • Piasta tył: GULI GL-B43R-DS (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27,5"; 29")
  • Opony: SCHWALBE SMART SAM (27.5"X2.1"; 29"X2.1")

Rower KROSS LEVEL 1.0 2019

Special Price 1 889,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 209,90 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14248

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.