Rower KROSS LEVEL 11.0 2019

Rower KROSS LEVEL 11.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / NIEBIESKI / BIAŁY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Level 11.0 to rower górski zbudowany w oparciu o lekką i wytrzymałą ramę z KARBONU T784. Dzięki niej rower jest lekki, jednak przede wszystkim zyskuje na komforcie jazdy, znakomicie tłumiąc nierówności nawierzchni. Przemyślana konstrukcja tego uniwersalnego roweru obejmuje także odpowiednio dobrany osprzęt, który zapewnia bezawaryjność i bardzo duży zakres dostępnych przełożeń, które pozwolą nam pokonać każdą trasę. Kross Level 11.0 jest bardzo dobrą propozycją dla osób, które poszukują roweru uniwersalnego. Ten model sprawdzi się zarówno na trasach wyścigów, jak i podczas codziennej jazdy w terenie. Wyścigowa geometria przekłada się na precyzję prowadzenia, a napęd z dwoma blatami z przodu zapewnia większy zapas dostępnych przełożeń podczas jazdy na długich podjazdach w górach. Osprzęt roweru górskiego Kross Level 11.0 to komponenty Shimano XT i SLX - znane z precyzji działania, a przy tym dużej bezawaryjności i prostoty obsługi. Amortyzator Rock Shox Recon posiada powietrzną sprężynę, dzięki której można go ustawić do wagi każdego użytkownika. Co więcej, blokada obsługiwana z manetki pozwala na zablokowanie amortyzatora bez odrywania rąk od kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: CARBON KROSS NO. 1 142MM, QR12MM
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL AIR (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X100)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SLX FD-M7020
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DISC BL-MT400 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (2X11)
  • Korby: SHIMANO SLX FC-MT600 (36/26T)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX CS-M7000 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S/M-70MM, L/XL-80MM, WZNIOS : 17°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S-350MM, M/L/XL-400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010 (15X100MM)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010 (12X142MM)
  • Obręcze: WTB STP I23 (29", 23MM, TUBELESS READY)
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB K-GUARD (29"X2.1")

Rower KROSS LEVEL 11.0 2019

Special Price 5 585,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 413,80 zł Poprzednio 6 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14238

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.