Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEVEL 12.0 2019

Rower KROSS LEVEL 12.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 12.0 jest naszą odpowiedzią na potrzeby tych, którzy lubią powalczyć o wysokie lokaty w wyścigach XC i maratonach MTB, ale przy tym kochają długie trasy w górach. Połączenie lekkiej i wytrzymałej ramy z KARBONU T784 z przemyślanym osprzętem gwarantuje uniwersalność, bezawaryjność i możliwość pokonania każdej trasy, na jaką się wybierzemy. Rower górski Kross Level 12.0 to połączenie zalet wyścigowej geometrii i napędu z dwoma blatami z przodu, gwarantującego bezkonkurencyjny zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu zdecydowanie łatwiej pokonamy bardzo długie i wymagające podjazdy. Do napędu tego roweru użyliśmy komponentów Shimano z grupa XT i SLX, charakteryzujących się bardzo wysoką kulturą pracy, a przy tym trwałością i przystępną ceną serwisu. Amortyzator przedni Rock Shox Reba ma szybką i łatwo dostępną blokadę obsługiwaną z manetki. Hamulce Shimano MT 400 są mocne, a przy tym bardzo proste w eksploatacji i serwisie - idealnie nadają się dla osób, dla których sezon nie kończy się wraz z końcem lata.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: T784 CARBON 142MM, QR12MM
  • Widelec: ROCK SHOX REBA RL AIR (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X100)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SLX FD-M7020
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (2X11)
  • Korby: SHIMANO SLX FC-MT600 (36/26T)
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB-MT500
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX CS-M7000 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S/M-70MM, L/XL-80MM, WZNIOS: 17°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010 (15X100MM)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010 (12X142MM)
  • Obręcze: WTB ST I23 (29", 23MM, TUBELESS READY)
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB K-GUARD (29"X2.1")

Rower KROSS LEVEL 12.0 2019

Special Price 7 730,50 zł

-10,1%
Oszczędzasz 868,50 zł Poprzednio 8 599,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14237

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.