Rower KROSS LEVEL 13.0 2019

Rower KROSS LEVEL 13.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / NIEBIESKI / GRAFITOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Level 13.0 to najwyższy model w kolekcji rowerów górskich Level wykorzystujących ramę z WŁÓKNA WĘGLOWEGO T784. Dzięki temu rower jest lekki, a przy tym wytrzymały. Łączy wyścigową geometrię z odpornością na trudy długich, górskich wypraw i codziennych, wymagających treningów. Duże koła 29 cali gwarantują łatwość pokonywania przeszkód i dużą stabilność roweru przy większych prędkościach. Level 13.0 jest świetną propozycją dla osób poszukujących roweru łączącego znakomite, tłumiące właściwości karbonu z wytrzymałością ram aluminiowych. Osprzęt roweru górskiego Kross Level 13.0 to przede wszystkim rewolucyjna grupa napędowa SRAM NX Eagle. Wprowadza ona rewolucyjną technologię napędów dwunastobiegowych do bardziej przystępnych cenowo rowerów. Widelec Fox 32 Performance Float to lekka konstrukcja, wyposażona w bardzo wygodną blokadę obsługiwaną z manetki. Lekkie koła systemowe DT Swiss gwarantują bardzo dobre przyspieszenie, a przede wszystkim trwałość. Koła te są też gotowe do montażu opon w systemie tubeless.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: T784 CARBON 142MM, QR12MM
  • Widelec: FOX PERFORMANCE 32 FLOAT (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X100)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL T (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL T (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL T (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SRAM NX 12 TRIGGER (1X12)
  • Korby: SRAM NX EAGLE DUB (34T)
  • Suport: SRAM DUB PF
  • Łańcuch: SRAM NX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1230 (11-50T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S/M-70MM, L/XL-80MM, RISE: 17°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS X1900 SPLINE R (15X100MM)
  • Piasta tył: DT SWISS X1900 SPLINE R (12X142MM)
  • Obręcze: DT SWISS X 1900 SPLINE R (29', TUBELESS READY, 22.5MM)
  • Opony: SCHWALBE ROCKET RON EVO LITESKIN, ADDIX SPEED, FOLDING (29"X2.1")

Rower KROSS LEVEL 13.0 2019

Special Price 7 979,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 2 019,80 zł Poprzednio 9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14236

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.