Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEVEL 14.0 2019

Rower KROSS LEVEL 14.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 14.0 to propozycja stworzona dla fanów wyścigów XC i maratonów MTB. Entuzjaści górskiego ścigania docenią ultralekką ramę z WŁÓKNA WĘGLOWEGO D84 SL - takiego samego, jak w topowym Levelu TE. Dzięki zastosowaniu tak zaawansowanej ramy specjalnie zaprojektowanej przez inżynierów Kross i produkowanej w Polsce, Level 14.0 prowadzi się niezwykle precyzyjnie, a moc w pełni przenoszona jest na koła. Szybkości i świetnemu prowadzeniu sprzyja też wykorzystanie sztywnej osi tylnego koła w standardzie Boost. Model Level 14.0 to rower łączący bardzo lekką ramę ze sprawdzonym na trasach wyścigów osprzętem SRAM, znanym z bardzo precyzyjnej pracy i dużej bezawaryjności. Na pokładzie tego roweru zastosowaliśmy rewolucyjny napęd SRAM Gx Eagle. Łączy on technologię 12 biegów rodem z topowych grup tego amerykańskiego producenta z większą wytrzymałością i odpornością na zużycie. Dzięki temu świetnie nadaje się do intensywnych treningów i wymagających wyścigów. Widelec Fox Performance Float to jeden z najlepszych i najbardziej popularnych amortyzatorów w swojej klasie. Lekkie, systemowe koła DT Swiss w rozmiarze 29 cali gwarantują dużą dynamikę i są gotowe do zastosowania systemu Tubeless.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: D84 CARBON SL, 142MM, QR12MM
  • Widelec: FOX PERFORMANCE 32 FLOAT (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X100)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM GX EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL TL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL TL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL TL (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SRAM GX EAGLE TIGGER (1X12)
  • Korby: SRAM GX EAGLE DUB (34T)
  • Suport: SRAM DUB PF
  • Łańcuch: SRAM GX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM XG-1275 GX EAGLE (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S/M-70MM, L/XL-80MM, WZNIOS: 17°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS X1700 SPLINE R (15X100MM)
  • Piasta tył: DT SWISS X1700 SPLINE R (12X142MM)
  • Obręcze: DT SWISS X 1700 SPLINE R (29', TUBELESS READY, 22.5MM)
  • Opony: MITAS SCYLLA TD TUBELESS SUPRA, CRX, TSS+TEXTRA (29" X 2,25" FOLDING)

Rower KROSS LEVEL 14.0 2019

Special Price 11 699,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 1 299,90 zł Poprzednio 12 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14235

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.