Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEVEL 9.0 2019

Rower KROSS LEVEL 9.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 9.0 to nasza najbardziej zaawansowana konstrukcja wyścigowego roweru XC z ALUMINIOWĄ RAMĄ SUPERLITE. Dzięki jej nowoczesnej konstrukcji rower jest sztywny i bardzo precyzyjny w prowadzeniu, skutecznie konkurując z ramami wykonanymi z włókna węglowego. Geometrię oraz stronę wizualną roweru górskiego 9.0 wzorowaliśmy na wyścigowych modelach rowerów zespołu KROSS RACING TEAM, na którym Maja Włoszczowska i spółka sięgali po najwyższe lokaty na trasach Pucharu Świata XC. Kross Level 9.0 to świetna propozycja dla osób, które poszukują roweru górskiego gotowego już do startu w maratonach MTB i wyścigach XC, a przy tym preferują nieco lepszy osprzęt, niż w zbliżonych cenowo modelach z ramą karbonową. Napęd Levela 9.0 to rewelacyjna grupa napędowa Shimano XT w układzie 2 x 11. Oferuje ona bezkonkurencyjny zakres dostępnych przełożeń, dzięki czemu rower jest szybki na płaskich odcinkach, a przy tym pozwala lekko pokonywać nawet najdłuższe podjazdy. Z kolei Amortyzator Rock Shox Recon wyposażono w powietrzną sprężynę, dzięki której jest lekki, a przy tym pozwala łatwo ustawić jego twardość pod konkretnego użytkownika.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE (INNER CABLE ROUTING)
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL SOLO AIR (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE XT FD-M8025
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-M500 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-M500 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT500 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO DEORE XT SL-M8000 (2X11)
  • Korby: SHIMANO FC-MT700 (36/26T)
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB-MT500
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE SLX CS-M7000 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S-60MM, M-70MM, L/XL-80MM, RISE: 17°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M-350MM, L/XL-400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS CERTAIN
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010 (15X100MM)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010 (12X142MM)
  • Obręcze: WTB ST I23 (27,5"/29", 23MM, TUBELESS READY)
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB (27,5"X2.1"/29"X2.1")

Rower KROSS LEVEL 9.0 2019

Special Price 5 099,16 zł

-15,0%
Oszczędzasz 899,85 zł Poprzednio 5 999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14240

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.