Rower KROSS LEVEL BOOST 1.0 2018

Rower KROSS LEVEL BOOST 1.0 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Level Boost 1.0 to propozycja dla tych, którzy poszukują roweru łączącego cechy najlepszych konstrukcji MTB z potencjałem elektrycznego wspomagania. W Krossie Level Boost 1.0 połączyliśmy naszą zaawansowaną technologię produkcji ram aluminiowych z modeli Level i rewelacyjną jednostkę elektryczną SHIMANO STEPS. W efekcie powstał rower pozwalający docierać dalej, szybciej pokonywać podjazdy, a przy tym dający stabilność oraz mnóstwo zabawy na zjazdach. Wspomaganie elektryczne w Kross Level Boost 1.0 działa tak, żebyś mógł o nim zapomnieć - o jego obecności przypomnisz sobie tylko dzięki temu, że dotrzesz w rejony, w których wcześniej Cię nie było. Projektując nasze rowery elektryczne Level Boost postawiliśmy na jednostki elektryczne Shimano STEPS. To naszym zdaniem najlepszy system na rynku, dający nieporównywalne z żadnym innym modelem możliwości personalizacji ustawień i dopasowania charakterystyki napędu do naszych preferencji. Jednostka o mocy 250W działa cicho i płynnie, a bateria 500Wh posiada funkcję szybkiego ładowania, dzięki któremu już zaledwie 2.5 godziny ładowania pozwalają na uzyskanie 80% stanu baterii. Do naszej dyspozycji pozostaje kilka trybów wspomagania, które dodatkowo możemy modyfikować dopasowując je do naszych preferencji. Osprzęt Krossa Level Boost 1.0 został dobrany tak, aby umożliwić wykorzystanie maksimum potencjału roweru ebike. 10 biegów obsługiwanych jest przez precyzyjną przerzutkę Shimano Deore M6000 współpracującą z dużą kasetą 11-42T, dzięki której mamy zawsze idealny zapas zakresu przełożeń. Taka konfiguracja pozwala osiągać duże prędkości na płaskich odcinkach, a także ułatwia znalezienie dobrej kadencji na lekkie pokonywanie podjazdów. Amortyzator przedni SR Suntour XCR posiada blokadę skoku obsługiwaną z manetki, która pozwala na oszczędzanie energii podczas pedałowania po gładkich trasach. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M315 z dużymi tarczami 180 milimetrów pewnie zatrzymują Krossa Level Boost 1.0 w każdych warunkach. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 32 RL (TRAVEL 100MM, REMOTE LOCKOUT)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-M315 (DISC, HYDRAULIC; ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-M315 (DISC, HYDRAULIC; ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DISC BL-M315 (HYDRAULIC)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (10)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T, 175MM
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500-10 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (720MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S - 80MM, M - 90MM, L/XL - 100MM, 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M - 350MM, L/XL -400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: JUSTEK 2060
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX505
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL, 29", 19MM)
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB (29"X2,25)

Rower KROSS LEVEL BOOST 1.0 2018

9 498,99 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14351

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.