Rower KROSS LEVEL JR 2.0 2019

Rower KROSS LEVEL JR 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level JR 2.0 to rower dla dzieci, który łączy geometrię wzorowaną na modelach dorosłych, prosty, wytrzymały napęd, a także dynamiczne koła 24 cale. Dzięki temu model ten jest idealną maszyną na rozpoczęcie przygody z MTB. Ułatwia doskonalenie techniki i odbywanie coraz dłuższych tras, a jego osprzęt przyzwyczaja dziecko do stosowania rozwiązań, które będę mu towarzyszyły w całym rowerowym życiu. Lekka, aluminiowa rama Krossa Level JR 2.0 została zaprojektowana tak, aby ułatwić dziecku wsiadanie i zsiadanie z roweru. Dodatkowo, mocno opadająca ku tyłowi górna rura ramy nie tylko nadaje rowerowi dynamicznego wyglądu, ale również podnosi bezpieczeństwo poprzez możliwość sprawnego zeskoczenia z roweru w razie takiej potrzeby np. w razie upadku. Napęd z trzema blatami na korbie sprawia, że dziecku łatwo rozpędzić Krossa Level JR 2.0 do dużych prędkości na płaskich odcinkach, a także bez problemu pokonywać wzniesienia. Tylna przerzutka Shimano Altus jest trwała i prosta w regulacji, a hamulce V - Brake charakteryzują się niską wagą i dużą odpornością na uszkodzenia. Amortyzator przedni SR Suntour XCT JR podnosi komfort jazdy po nierównościach i został zaprojektowany specjalnie z myślą o wadze młodych użytkowników Krossa Level JR 2.0.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE 14"
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT JR (SKOK 50MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ500
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X6)
  • Korby: SR SUNTOUR (42/32/22TX152MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STALOWA (560MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (70MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNE ŚCIANKI)
  • Opony: MITAS V75 SCYLLA (24"X1.9")

Rower KROSS LEVEL JR 2.0 2019

1 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14324

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.