Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Dotyczy wszystkich rowerów. Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEVEL MINI 2.0 2019

Rower KROSS LEVEL MINI 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level Mini 2.0 to propozycja dla dzieci wzorowana na naszych dorosłych modelach rowerów górskich Kross level. Mały Level Mini 2.0 jest wytrzymały, świetnie radzi sobie na drogach asfaltowych i ścieżkach rowerowych, a przy tym doskonale sprawdzi się w lekkim terenie. Ten rower to świetny sposób na wejście w świat kolarstwa górskiego, zdobycie podstaw techniki jazdy, a także zaznajomienie się z osprzętem zbliżonym do tego, który dziecko spotka później w większych rowerach. Aluminiowa rama Krosa Level Mini 2.0 jest lekka i trwała, a jej geometria ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru. Cała konstrukcja roweru została zaprojektowana tak, aby dostosować ją do wzrostu i możliwości dzieci. Stąd specjalne, mniejsze pedały, siodełko, węższa kierownica i odpowiednio dostosowane klamki hamulcowe. Napęd Krossa Level Mini 2.0 oferuje 6 biegów zmienianych przy pomocy wygodnej, obrotowej manetki Revoshift, która doskonale pasuje do małych, dziecięcych dłoni. Mocne hamulce V - Brake pewnie zatrzymują Krossa Level Mini w każdych warunkach, a amortyzator przedni podnosi komfort jazdy po nierównej nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 40MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO RD-FT55
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNY)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (6)
  • Korby: WHEEL TOP (36T,127 MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STALOWA (560MM, 25.4MM)
  • Mostek: STALOWY (60MM, 25.4MM)
  • Sztyca: STALOWY (250MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-628

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: MACH 1 EVOLUTION
  • Opony: RUBENA V75 SCYLLA (20"X1.9")

Rower KROSS LEVEL MINI 2.0 2019

Special Price 815,04 zł

-4,0%
Oszczędzasz 33,96 zł Poprzednio 849,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14329

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.