Rower KROSS MOON 1.0 2019

Rower KROSS MOON 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
ZIELONY / GRAFITOWY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 27,5" L / koło 29" M / koło 27,5" M / koło 29" S / koło 27,5" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Moon 1.0 to prawdziwa rewolucja na polskiej scenie enduro. Poprzednia generacja tego roweru otworzyła drzwi do rywalizacji na najwyższym poziomie dla rzeszy fanów agresywnej jazdy w najcięższym terenie. Dopracowana konstrukcja ZAWIESZENIA RVS autorskiego projektu Kross, a także świetny stosunek ceny do jakości sprawiły, że po prostu nie da się nie spotkać Krossa Moon na którychś z polskich zawodów enduro lub na szlaku. Najnowsza odsłona Modelu Moon wykorzystuje to co najlepsze w poprzedniku i idzie o krok dalej. Dzięki doświadczeniom i opiniom zawodników, inżynierom z Kross udało się stworzyć rower jeszcze szybszy i jeszcze bardziej uniwersalny. Połączenie zawieszenia RVS i większych kół 29 cali sprawia, że Kross Moon 1.0 lepiej radzi sobie z większymi przeszkodami na trasie, jest przy tym bardziej stabilny i zapewnia lepszą trakcję. Dodatkowo, stabilna platforma zawieszenia sprawia, że rower oszczędza naszą energię na podjazdach, pozwalając dać z siebie wszystko na zjazdach. Kross Moon 1.0 to najlepsze wejście w świat enduro. Już w podstawowej wersji zainstalowaliśmy rewelacyjny napęd 1 x 11 SRAM NX, a także regulowaną sztycę, pozwalającą na lepszy balans podczas szybkich zjazdów. Mocne hamulce SRAM Level T poradzą sobie z zatrzymaniem roweru górskiego Kross Moon 1.0 w każdych warunkach, a zawieszenie z amortyzatorami SR Suntour Aion i Rock Shox Deluxe oferuje wszystkie niezbędne regulacje, aby jazda w trudnym terenie była płynna i szybka.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (TRAVEL 160MM, BOOST)
  • Widelec: SR SUNTOUR AION (BLOKADA SKOKU NA KORONIE, SKOK 160MM, 15 × 110MM, BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE R (210X50MM, DEBON AIR)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL T (TARCZOWE HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL T (TARCZOWE HYDRAULICZNE, ROTOR: 200MM)
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL T (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SRAM NX TRIGGER (1X11)
  • Korby: SRAM NX (32T, BOOST)
  • Suport: SRAM GXP BSA
  • Łańcuch: SRAM PC-1110
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1130 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (45MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: TRANZX JD-YSP12L; 410MM TRAVEL (120MM 30,9 MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MODUS JA176F (15X110MM, BOOST)
  • Piasta tył: MODUS JA252R (12X148MM, BOOST)
  • Obręcze: WTB ST I29 (27.5" / 29", 29MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB VIGILANTE 27,5X2.6 ; 29X2,3 COMP

Rower KROSS MOON 1.0 2019

Special Price 7 181,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 817,80 zł Poprzednio 8 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14251

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.