Rower KROSS MOON 3.0 2019

Rower KROSS MOON 3.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZERWONY / BIAŁY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Moon 3.0 to topowa wersja nowej generacji jednego z najpopularniejszych rowerów enduro w Polsce. Poprzednia generacja tego modelu podbiła polskie trasy będąc też stałym gościem na podium większości endurowych wyścigów w naszym kraju. Doskonały stosunek ceny do jakości, świetny projekt ZAWIESZENIA RVS i osprzęt przygotowany tak, aby od wyjazdu ze sklepu rower był gotowy do startów w dowolnej imprezie enduro to zdecydowanie atuty Krossa Moon 3.0 Najnowsza generacja Moon’a jest jeszcze szybsza i gotowa na jeszcze trudniejsze trasy. Do sprawdzonego zawieszenia RVS, oferującego 160 mm skoku, dodaliśmy duże koła 29 cali, dzięki którym Kross Moon 3.0 lepiej radzi sobie z pokonywaniem przeszkód. Zawieszenie RVS gwarantuje na podjazdach stabilność, nieosiągalną dla wielu konkurentów - oszczędza to nasze siły na zabawę podczas zjazdów. Najwyższa wersja Krossa Moon 3.0 wyróżnia się nie tylko charakterystycznym kolorem. To przede wszystkim topowy osprzęt, gwarantujący doskonałe właściwości jezdne. Amortyzatory Rock Shox Lyrik RCT 3 i Super Deluxe RCT zapewniają płynną jazdę na każdej trasie. Z kolei napęd SRAM X01 Eagle jest lekki i precyzyjny. Oferuje 12 biegów i rewolucyjny zakres dostępnych przełożeń, co sprawia że dużo łatwiej niż w napędach 1 x 11 pokonamy długie i strome podjazdy. Hamulce SRAM Code RSC zatrzymają Moona 3.0 w każdych warunkach, a regulowana sztyca Kind Shock LEV Integra, o skoku dobranym do każdego rozmiaru ramy, pozwoli na więcej zabawy w trakcie zjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (SKOK 160MM, BOOST)
  • Widelec: ROCK SHOX LIRYK RCT 3 (SKOK 160MM,15X110MM BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX SUPER DELUXE RCT (210X50MM)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM X01 EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM CODE RSC (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SRAM CODE RSC (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 200MM)
  • Dźwignia hamulca: SRAM CODE RSC (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SRAM X01 EAGLE TRIGGER (1×12)
  • Korby: TRUVATIV DESCENDANT 7K (32T, BOOST,170 MM)
  • Suport: SRAM GXP BSA
  • Łańcuch: SRAM GX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: XG-1275 EAGLE (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (45MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: KIND SHOCK LEV INTEGRA ( S/M-125MM X 390MM, L-150MM X 440MM, XL-170MM X 480MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS 370
  • Piasta tył: DT SWISS 370
  • Obręcze: WTB STP ASYM I29 (29", 29MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB VIGILANTE TOUGHT (29"X2.35", FOLDING, TL-EASY)

Rower KROSS MOON 3.0 2019

Special Price 11 969,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 3 029,80 zł Poprzednio 14 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14249

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.