Rower KROSS PULSO 1.0 2019

Rower KROSS PULSO 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Pulso 1.0 to nasza propozycja roweru z segmentu fitness. Model ten łączy cechy roweru szosowego, takie jak lekkość i szybkość, z prostą, stabilną kierownicą. Dzięki temu, możemy cieszyć się prędkością, pokonywać długie trasy, a przy tym zachowywać wyższy poziom kontroli nad rowerem. Takie właściwości są bezcenne zwłaszcza podczas codziennej jazdy w mieście. Dodatkowo, prosta kierownica w połączeniu z komfortową geometrią ramy sprawiają, że na Krossie Pulso bez problemu odnajdą się osoby, dla których pochylona pozycja za kierownicą, charakterystyczna dla rowerów szosowych, jest po prostu niewygodna. Aluminiowa rama Krossa Pulso 1.0 zapewnia niską masę roweru, dużo niższą niż w przypadku rowerów crossowych, czy urban. Komfortowa geometria i prosta kierownica sprawiają, że siedzimy bardziej wyprostowani i łatwiej nam obserwować drogę w ruchu ulicznym. Hamulce typu V-Brake mają lepszą modulację i większą moc hamowania niż klasyczne hamulce szosowe. W Krossie Pulso 1.0 zastosowaliśmy elementy szosowego napędu Shimano Claris z korbą o trzech blatach. Dzięki temu, do dyspozycji pozostaje bardzo duży zakres dostępnych przełożeń, umożliwiający rozwijanie wysokich prędkości na płaskich trasach, a także ułatwiający lekkie pokonywanie długich podjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO CLARIS R2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO CLARIS R2000
  • Hamulce przód: TEKTRO RX1 MINI V-BRAKE
  • Hamulec tył: TEKTRO RX1 MINI V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO CLARIS R2000
  • Manetki: SHIMANO CLARIS R2000
  • Korby: SHIMANO FC-TY501 (48/38/28)
  • Suport: SHIMANO BB-UN26
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50 CLARIS (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (600MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM, AHEAD ( M/L-100MM, XL-110)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-1829
  • Chwyty: KROSS GRIPPEN
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH A171DSE
  • Piasta tył: JOY TECH F362TSE
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE KOJAK RACE GUARD (28"X1.35")

Rower KROSS PULSO 1.0 2019

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14270

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.