Rower KROSS SETO 2019

Rower KROSS SETO 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Seto to idealna propozycja dla osób poszukujących szybkiego i lekkiego roweru do miasta. Model ten łączy szybkość kół 28 cali z wytrzymałymi oponami i napędem o bardzo dużym zakresie dostępnych przełożeń. Dzięki temu błyskawicznie dotrzemy do celu ciesząc się zwinnością i lekkością jazdy rodem ze świata rowerów szosowych - przy zachowaniu komfortowej pozycji za kierownicą i poczucia kontroli nad rowerem oferowanego przez prostą kierownicą. Rama Krossa Seto została wykonana z lekkiego aluminium. Umożliwia ona zajęcie komfortowej pozycji za kierownicą, która ułatwia jazdę w codziennym stroju. Wyprostowana pozycja to też lepsze pole widzenia na drogę, które docenimy w miejskim ruchu. Napęd Krossa Seto to sprawdzone komponenty Shimano oferując dużą trwałość i prostotę obsługi. Napęd z tylną przerzutką Shimano Acera oferuje aż 24 biegi, dzięki czemu bez problemu pokonamy każdą miejską górkę. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M315 oferują dużą siłę hamowania w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS FD-M310
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360 SGS
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ACERA SL-M360 (3X8)
  • Korby: SHIMANO TOURNEY TY-501 (48/38/28TX170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: HV500
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG41-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (620MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (M-90MM, L-100MM, 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-3289
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: JOY TECH D041DSE
  • Piasta tył: JOY TECH D142TSE
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: SCHWALBE SPICER (28"X1.5")

Rower KROSS SETO 2019

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14322

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.