Rower KROSS SOIL 1.0 2019

Rower KROSS SOIL 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Zupełnie nowy Kross Soil 1.0 to postawienie kroku dalej w kierunku uniwersalności i jeszcze lepszej zabawy na szlaku. W tym modelu połączyliśmy rewolucyjne zawieszenie KROSS RVS z większymi kołami 29 cali, dzięki czemu uzyskaliśmy rower idealnie wpisujący się w założenia swojego gatunku. Rowery górskie trail oferują równowagę między zdolnością do sprawnego podjeżdżania i jak największą ilością zabawy na zjazdach. To też rowery, które pozwalają zarówno na pokonanie rekreacyjnej trasy w bardziej płaskich okolicach, jak i bezkompleksową pogoń za maszynami enduro na bardzo wymagających górskich szlakach. Kross Soil 1.0 to zupełnie nowa odsłona modelu, który stał się mocnym graczem na polskiej scenie trail. Nowa generacja tego roweru górskiego ma nie tylko większe, bardziej uniwersalne koła, ale także nowy osprzęt, który jest jeszcze lepiej dostosowany do charakteru tego roweru. Na pokładzie Krossa Soil 1.0 znajdziemy bardzo dobrej klasy amortyzatory Rock Shox Recon i Deluxe R, zapewniające płynną jazdę po każdej trasie, a przy tym wyposażone w niezbędne regulacje. Dzięki temu każdy użytkownik ma możliwość dostosowania charakterystyki pracy zawieszenia Krossa Soil 1.0 do swoich preferencji. Napęd w układzie 2 x 10 z tylną przerzutką Shimano SLX to jeszcze większy zakres dostępnych przełożeń, a tym samym możliwość łatwiejszego pokonywania długich podjazdów. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zapewniają pewne zatrzymywanie Krossa Soil 1.0 w każdych warunkach, a regulowana sztyca TranzX poprawia kontrolę nad rowerem podczas zjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (TRAVEL 130MM, BOOST)
  • Widelec: ROCKSHOX RECON RL SOLO AIR (TRAVEL 130MM, 15 × 110MM, CROWN LOCKOUT, BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE R (210X50MM, DEBON AIR)

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M6020
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX RD-M7000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT500 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT500 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT500 (HYDRAULIC)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (2X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE FC-MT500 (36-26T, BOOST)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52 BSA
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S - 760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: TRANZX (412MM X 125MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MODUS JA176F (15X110MM, BOOST)
  • Piasta tył: MODUS JA252R (12X148MM, BOOST)
  • Obręcze: WTB STP I29 (29", 29MM, TUBELESS)
  • Opony: SCHWALBE NOBBY NIC PERFORMANCE (29" × 2,35", FOLDING)

Rower KROSS SOIL 1.0 2019

Special Price 6 799,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 199,85 zł Poprzednio 7 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14254

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.