Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
GRAFITOWY / LIMONKOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Soil 2.0 to naszym zdaniem rower, który jest prawdziwym ambasadorem idei roweru górskiego. Zaprojektowaliśmy go tak, aby zapewnić najwyższy możliwy poziom uniwersalności. Dzięki ZAWIESZENIU RVS i dużym kołom 29 cali, najnowsza odsłona Krossa Soil rewelacyjnie podjeżdża i nie boi się naprawdę długich tras. Dodatkowo oferuje fantastyczną trakcję na zjazdach, pozwalając przesuwać granice Twoich możliwości w coraz dalsze rejony. Rower trail Kross Soil 2.0 został skonfigurowany tak, aby świetnie sprawdzać się na praktycznie każdej trasie. Możesz wybrać się na nim na rekreacyjną wycieczkę w bardziej płaskie rejony, spróbować powalczyć o KOMy na Stravie na każdym single tracku, a także wybrać się na wymagającą wyprawę w dzikie góry. Osprzęt Krossa Soil 2.0 to elementy pochodzące od najlepszych producentów i dobrane tak, aby idealnie pasowały do charakteru roweru. Amortyzatory Rock Shox Pike RC i Deluxe RT zapewniają gładkie pokonywanie nierówności, a przy tym mają wszystkie niezbędne regulacje pozwalające dopasować ich charakterystykę do Twojego stylu jazdy. Napęd Shimano XT M8000 z nową kasetą 46T ułatwia pokonywanie nawet bardzo stromych i długich podjazdów. Hamulce z grupy XT to wzór w swojej klasie. Są mocne, a przy tym mają doskonałą modulację. Warto też wspomnieć o lekkich kołach DT Swiss gotowych do instalacji systemu bezdętkowego tubeless, a także regulowanej sztycy KS LEV Integra ułatwiającej kontrolę nad rowerem podczas zjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (TRAVEL 130MM, BOOST)
  • Widelec: ROCKSHOX PIKE RC SOLO AIR (SKOK 130MM, 15 × 110MM, CROWN LOCKOUT, BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE RT (210X50MM, DEBON AIR)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE XT BR-M8000 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE XT BR-M8000 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE XT BL-M8000 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (1X11)
  • Korby: SHIMANO SLX FC-M7000 (32T, BOOST)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52 BSA
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG701
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE XT CS-M8000 (11-46T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S - 760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: KS SUSPENSION LEV INTEGRA (30.9MM, S/M - 390X125MM, L/XL - 440X150MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (15×110MM, BOOST)
  • Piasta tył: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (12×148MM, BOOST)
  • Obręcze: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (29”, 30MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT/TRITEC FAST ROLLING, SLASH GUARD (29" × 2,4")

Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Special Price 9 575,19 zł

-20,2%
Oszczędzasz 2 423,80 zł Poprzednio 11 998,99 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14253

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.