Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Soil 2.0 to naszym zdaniem rower, który jest prawdziwym ambasadorem idei roweru górskiego. Zaprojektowaliśmy go tak, aby zapewnić najwyższy możliwy poziom uniwersalności. Dzięki ZAWIESZENIU RVS i dużym kołom 29 cali, najnowsza odsłona Krossa Soil rewelacyjnie podjeżdża i nie boi się naprawdę długich tras. Dodatkowo oferuje fantastyczną trakcję na zjazdach, pozwalając przesuwać granice Twoich możliwości w coraz dalsze rejony. Rower trail Kross Soil 2.0 został skonfigurowany tak, aby świetnie sprawdzać się na praktycznie każdej trasie. Możesz wybrać się na nim na rekreacyjną wycieczkę w bardziej płaskie rejony, spróbować powalczyć o KOMy na Stravie na każdym single tracku, a także wybrać się na wymagającą wyprawę w dzikie góry. Osprzęt Krossa Soil 2.0 to elementy pochodzące od najlepszych producentów i dobrane tak, aby idealnie pasowały do charakteru roweru. Amortyzatory Rock Shox Pike RC i Deluxe RT zapewniają gładkie pokonywanie nierówności, a przy tym mają wszystkie niezbędne regulacje pozwalające dopasować ich charakterystykę do Twojego stylu jazdy. Napęd Shimano XT M8000 z nową kasetą 46T ułatwia pokonywanie nawet bardzo stromych i długich podjazdów. Hamulce z grupy XT to wzór w swojej klasie. Są mocne, a przy tym mają doskonałą modulację. Warto też wspomnieć o lekkich kołach DT Swiss gotowych do instalacji systemu bezdętkowego tubeless, a także regulowanej sztycy KS LEV Integra ułatwiającej kontrolę nad rowerem podczas zjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (TRAVEL 130MM, BOOST)
  • Widelec: ROCKSHOX PIKE RC SOLO AIR (SKOK 130MM, 15 × 110MM, CROWN LOCKOUT, BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE RT (210X50MM, DEBON AIR)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE XT BR-M8000 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE XT BR-M8000 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE XT BL-M8000 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (1X11)
  • Korby: SHIMANO SLX FC-M7000 (32T, BOOST)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52 BSA
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG701
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE XT CS-M8000 (11-46T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S - 760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: KS SUSPENSION LEV INTEGRA (30.9MM, S/M - 390X125MM, L/XL - 440X150MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (15×110MM, BOOST)
  • Piasta tył: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (12×148MM, BOOST)
  • Obręcze: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (29”, 30MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT/TRITEC FAST ROLLING, SLASH GUARD (29" × 2,4")

Rower KROSS SOIL 2.0 2019

Special Price 10 799,09 zł

-10,0%
Oszczędzasz 1 199,90 zł Poprzednio 11 998,99 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14253

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.