Rower KROSS SOIL 3.0 2019

Rower KROSS SOIL 3.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
ZIELONY / CZARNY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Soil 3.0 to rower, który pokazuje, że prawdziwa zabawa na szlaku może kryć się wszędzie. Mogą to być ścieżki w pobliskim lesie czy szlak na szczycie trudno dostępnej góry. Soil 3.0 został skonstruowany tak, aby umożliwić Ci dotarcie wszędzie tam, gdzie kryje się przyjemność z jazdy. Najnowsza generacja tego modelu mogłaby z całą pewnością posłużyć jako definicja roweru trail. Znajdziesz tu uniwersalny skok zawieszenia, zapewniający stabilność na podjazdach i świetną przyczepność na zjazdach, a także duże koła 29 cali z łatwością pokonujące duże przeszkody. Kross Soil 3.0 w najnowszym wydaniu to rower, który nie boi się żadnych wyzwań. Dzięki ZAWIESZENIU RVS potrafi wyjątkowo sprawnie podjeżdżać i nie boi się długich tras. Kiedy jednak chcesz po prostu dobrze się bawić na szlaku, docenisz jego zwinność. Kross Soil 3.0 to najwyższa wersja wyposażenia. 130 mm skoku zawieszenia RVS obsługiwane jest przez tylny amortyzator Fox Float DPX2, a za trakcję przedniego koła odpowiada Fox Performance Elite z doskonałym tłumikiem FiT4 gwarantującym precyzję wybierania nierówności i bardzo duży zakres regulacji. Napęd SRAM Gx Eagle o 12 biegach, idealnie pasuje do charakteru Soila 3.0, gwarantując wystarczający zakres dostępnych biegów nawet na najbardziej długie i strome podjazdy. Hamulce SRAM Guide RS zapewniają dużą moc hamowania w każdych warunkach, a lekkie koła DT Swiss są gotowe to instalacji bezdętkowego systemu tubeless. Wisienką na torcie jest regulowana sztyca Fox Performance Elite Transfer Post, która pozwala uzyskać maksimum swobody manewrowania przy zjazdach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, REVO VIRTUAL SUSPENSION (TRAVEL 130MM, BOOST)
  • Widelec: FOX PERFORMANCE ELITE 34 FIT4 (SKOK 130MM, BLOKADA NA KORONIE, 15X110MM BOOST, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: FOX FLOAT DPX2 (210X50MM)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM GX EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM GUIDE RS (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SRAM GUIDE RS (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SRAM GUIDE RS (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SRAM GX (1X12, EAGLE, TRIGGER)
  • Korby: SRAM GX EAGLE (32T, BOOST)
  • Suport: SRAM GXP BSA
  • Łańcuch: SRAM GX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM CS-1275 EAGLE (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: RACE FACE TURBINE R (ALUMINIUM, 780MM, 35MM)
  • Mostek: RACE FACE TURBINE R (ALUMINIUM, 60MM, 35MM)
  • Sztyca: FOX PERFORMANCE ELITE TRANSFER POST ( S/M-125MM X 409MM, L/XL-150MM X 456MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT RACE
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (15 × 110MM, BOOST)
  • Piasta tył: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (12 × 148MM, BOOST)
  • Obręcze: DT SWISS M 1900 SPLINE R TLR (29”, 30MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT/TRITEC FAST ROLLING, SLASH GUARD (29" × 2,4")

Rower KROSS SOIL 3.0 2019

Special Price 11 171,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 2 827,80 zł Poprzednio 13 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14252

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.