Rower KROSS SOIL BOOST 1.0 2019

Rower KROSS SOIL BOOST 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / GRAFITOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 27,5" M / koło 27,5" S / koło 27,5" XL / koło 27,5"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Soil Boost 1.0 to nasza propozycja dla tych, którzy kochają wolność i radość z jazdy oferowaną przez nowoczesne rowery trailowe, a przy tym chcą docierać dalej, jeździć szybciej i zachowywać więcej sił na same jazdy. W koncepcji roweru ebike MTB Kross Soil 1.0 połączyliśmy potencjał nowoczesnego wspomagania elektrycznego SHIMANO STEPS E8000 z tym, co najlepsze w rowerach trailowych Kross Soil. Dzięki temu nowy Soil Boost 1.0 jest zwinny, rewelacyjnie zjeżdża, a przy tym pozwala z imponującą prędkością pokonywać podjazdy i dłuższe odcinki dojazdowe. Jednostka elektryczna Shimano STEPS E8000 to naszym zdaniem najnowocześniejszy i oferujący najlepsze możliwości personalizacji napęd do rowerów ebike. Najnowsza generacja systemu oferuje 250W mocy, a także system szybkiego ładowania baterii, który umożliwia uzyskanie 80% stanu naładowania akumulatora w 2,5 godziny. System STEPS oferuje kilka trybów wspomagania dostosowanych do różnych stylów jazdy, które dodatkowo możemy personalizować przy pomocy specjalnej aplikacji. Poza samą jednostką elektryczną Shimano STEPS terenowe możliwości Krossa Soil Boost 1.0 podnosi też zastosowany osprzęt oraz rewolucyjny system ZAWIESZENIA RVS. Dzięki temu uzyskujemy rower stabilny na zjazdach, bardzo dobrze podjeżdżający, a także zapewniający nam spory margines błędu podczas jazdy w każdych warunkach. Amortyzator przedni Rock Shox RL o skoku 140 milimetrów i damper Rock Shox Deluxe R DebonAir gwarantują płynną pracę zawieszenia, a koła 27.5 cala z szerokimi oponami 2.8 cala dodatkowo poprawiają przyczepność podczas szybkiej jazdy, a także w trakcie podjeżdżania w trudnym terenie. Mocne hamulce tarczowe Shimano M315 bardzo dobrze radzą sobie z zatrzymywaniem Krossa Soil Boost 1.0 w każdych warunkach. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: ROCKSHOX RECON RL SOLO AIR (SKOK 140MM, BLOKADA, TAPERED, QR15)
  • Tylny Amortyzator: ROCKSHOX DELUXE R DEBONAIR 210X50MM

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BL-M6000 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BL-M6000 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DISC BL-MT200 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (10)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T, 175MM
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-E6090-10
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500-10 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: KROSS RACING COMPONENTS (ALUMINIUM, 760MM, 35MM)
  • Mostek: KROSS RACING COMPONENTS (ALUMINIUM, DŁUGOŚĆ 55MM, 35MM)
  • Sztyca: KROSS RACING COMPONENTS (ALUMINIUM, 30.9MM, 350MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cali
  • Piasta Przód: MODUS JA176F (15X110MM, BOOST)
  • Piasta tył: MODUS JA252R (12X148MM, BOOST)
  • Obręcze: SCRAPER I40 27.5"PINNED, 40MM
  • Opony: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT (27,5"X2.65")

Rower KROSS SOIL BOOST 1.0 2019

13 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14277

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.