Rower KROSS SOIL BOOST 2.0 2019

Rower KROSS SOIL BOOST 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
NIEBIESKI / POMARAŃCZOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 27,5" M / koło 27,5" S / koło 27,5" XL / koło 27,5"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rowery elektryczne to nie tylko rewelacja ostatnich lat, ale także prawdziwa rewolucja w świecie dwóch kółek. Kross Soil Boost 2.0 to nasza propozycja roweru łączącego uniwersalność i radość płynącą z jazdy rowerem trailowym z możliwością elektrycznego wspomagania. Ten rower ebike to idealna propozycja dla osób, które chcą cieszyć się jazdą na rowerze bardziej - docierać dalej, podjeżdżać szybciej i zachowywać więcej energii na czystą i niczym niezmąconą zabawę podczas zjazdów. Dzięki połączeniu sprawdzonej koncepcji roweru trailowego Kross Soil oraz jednostki elektrycznej SHIMANO STEPS E8000, Soil Boost 2.0 oferuje nielimitowaną radość z jazdy. Możliwości najnowszej generacji jednostki elektrycznej Shimano są naprawdę imponujące. 250W mocy pozwala sprawnie pokonywać każdy podjazd, a kilka trybów do wyboru umożliwia dostosowanie poziomu wspomagania do naszego stylu jazdy. Shimano STEPS oferuje też niezrównaną możliwość personalizacji ustawień systemu dla każdego użytkownika, dzięki czemu mamy wpływ na praktycznie każdy aspekt działania silnika elektrycznego. Dzięki temu możemy jeździć szybciej, płynniej, a przy tym doskonalić nasze umiejętności techniczne i rozwijać kondycję. Osprzęt Krossa Sol Boost 2.0 to połączenie jednostki elektrycznej Shimano STEPS z komponentami przeznaczonymi do rowerów trailowych. 11 biegów obsługiwanych jest przez tylną przerzutkę Shimano XT gwarantującą wysoką kulturę zmiany przełożeń, a także bardzo duży ich zakres związany z zastosowaniem kasety 11-46T. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore gwarantują odpowiednią siłę do zatrzymania roweru Kross Soil Boost 2.0 w każdych warunkach. Zawieszenie przednie i tylne oparliśmy na amortyzatorach Rock Shox - przednim Yari RC o skoku 150 milimetrów i tylnym Deluxe R DebonAir. W połączeniu z kołami 27.5 cala wyposażonymi w szerokie opony 2.8 cala Kross Soil Boost 2.0 gwarantuje zapas trakcji na każdej trasie, niezależnie od warunków. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: ROCKSHOX YARI RC SOLO AIR (SKOK 150MM, TAPERED, QR15)
  • Tylny Amortyzator: ROCKSHOX DELUXE R DEBONAIR 210X50MM

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M8000 SGS SHADOW PLUS
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE BR-M6000 (TARCZOWY,HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE BR-M6000 (TARCZOWY,HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE BR-M6000 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (11)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T, 175MM
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG701-11
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE SLX CS-M7000 (11-46T)

Komponenty

  • Kierownica: KROSS RACING COMPONENTS (ALUMINIUM, 760MM, 35MM)
  • Mostek: KROSS RACING COMPONENTS (ALUMINIUM, AHEAD, DŁUGOŚĆ 55MM, 35MM)
  • Sztyca: KS SUSPENSION LEV INTEGRA (30.9MM, S - 340X100MM, M - 390X125MM, L/XL - 440X150MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT COMP
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010
  • Obręcze: SCRAPER I40 27.5"PINNED, 40MM
  • Opony: SCHWALBE NOBBY NIC SNAKESKIN (27,5"X2.8")

Rower KROSS SOIL BOOST 2.0 2019

17 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14276

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.