Kup ten rower 10% taniej. - użyj kodu 10KroSS2019
*Nie dotyczy "Raty 0%".

Rower KROSS TRANS 1.0 2019

Rower KROSS TRANS 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
BIAŁY / CZARNY POŁYSK CZARNY / BIAŁY MAT GRAFITOWY / BŁĘKITNY / BIAŁY MAT GRAFITOWY / CZERWONY / BIAŁY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" Damski S / koło 28" L / koło 28" M M / koło 28" S / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 1.0 to nasza propozycja, która otwiera segment modeli turystycznych. Ten rower trekkingowy zaprojektowaliśmy tak, aby był jak najbardziej uniwersalny. Jest wygodny, bezawaryjny i wyposażony we wszystkie elementy podnoszące funkcjonalność. Dzięki temu będzie świetnym wyborem zarówno jako rower na co dzień, jak i do rowerowej turystyki czy dłuższych wypadów za miasto. Dzięki dużej gamie dostępnych rozmiarów ram, a także wersjom damskim i męskim, łatwo dopasować Krossa Trans 1.0 idealnie do naszych potrzeb. Zarówno wersja damska, jak i męska Krossa Trans 1.0 oferuje wygodną, wyprostowaną pozycję za kierownicą, którą możemy dodatkowo dopasować przy pomocy regulowanego wspornika kierownicy. Dzięki temu, podczas jazdy nie obciążamy kręgosłupa i przedramion, a wysoka pozycja za kierownicą ułatwia obserwację drogi. Komfort jazdy podnosi też szerokie i wygodne siodło oraz amortyzator przedni, efektywnie tłumiący nierówności nawierzchni. Osprzęt Krossa Trans 1.0 to sprawdzone i trwałe komponenty. Napęd z tylną przerzutką Shimano Tourney jest bardzo prosty w obsłudze, niedrogi w serwisie i zapewnie odpowiedni do roweru trekkingowego zakres dostępnych przełożeń. Hamulce V - Brake są bardzo lekkie, a przy tym wystarczająco mocne, aby efektywnie zatrzymywać rower nawet przy obciążeniu ciężkim bagażem. Są też wyjątkowo niedrogie w eksploatacji. Wyposażenie, takie jak pełne błotniki, podpórka, oświetlenie i wytrzymały bagażnik, podnoszą funkcjonalność roweru, ułatwiając podróżowanie w każdych warunkach atmosferycznych, a także po zmroku.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 30MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ31
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY RD-TY300
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF41 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF41 (3X7)
  • Korby: WHEEL TOP (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/DL/S-90MM, M/L-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-6273
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: MITAS GRIPPER (28"X1,6")

Rower KROSS TRANS 1.0 2019

1 249,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14320

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.