Rower KROSS TRANS 10.0 2019

Rower KROSS TRANS 10.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans 10.0 to nasza kolejna propozycja w segmencie rowerów trekkingowych. Dzięki bogatemu, seryjnemu wyposażeniu i bardzo komfortowej geometrii, model ten idealnie nadaje się dla osób, które poszukuję uniwersalności na codzień, a także możliwości pokonywania bardzo długich tras. Nasze rowery turystyczne łączą dużą ładowność i funkcjonalność z wytrzymałością i sprawdzonym osprzętem. Wyposażenie gwarantuje niezawodność oraz spokój na każdej trasie i podczas codziennego użytkowania. Dzięki dostępności ram w wersji damskiej i męskiej każdy znajdzie rozmiar i wariant Krossa Trans 10.0 idealny do jego potrzeb. Komfortowa pozycja za kierownicą Krossa Trans 10.0 została osiągnięta dzięki odpowiedniej geometrii ramy. W połączeniu z regulowanym wspornikiem kierownicy, pozwala to każdemu podróżować rowerem bez zbytniego obciążania kręgosłupa i przedramion, a także z zachowaniem bardzo dobrej możliwości obserwacji drogi. O odpowiedni komfort jazdy dba również niezwykle czuły na małe nierówności amortyzator Rock Shox Paragon, amortyzowana sztyca i wygodne siodło Selle Royal. Osprzęt Krossa Trans 10.0 został dobrany tak, aby zapewnić uniwersalność i ułatwić z jednej strony rozwijanie wysokich prędkości na płaskich odcinkach, a z drugiej lekkie pokonywanie nawet bardzo długich podjazdów. Dlatego Kross Trans 10.0 oferuje aż 30 biegów obsługiwanych przez, zaprojektowaną specjalnie do rowerów turystycznych, tylną przerzutkę Shimano LX. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M315 pewnie zatrzymają Krossa Trans 10.0 w każdych warunkach, także przy dużym obciążeniu bagażami. Elementy wyposażenia, takie jak błotniki, bagażnik, oświetlenie zasilane z prądnicy i podpórka, podnoszą funkcjonalność i sprawiają, że już przy zakupie dostajemy rower z kompletnym, fabrycznym osprzętem dodatkowym.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ROCK SHOX PARAGON SILVER RL (TRAVEL 65MM, CROWN LOCKOUT, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-T6000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE LX RD-T670
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-T6000 (3X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE FC-T521 (48/36/26T, S/M - 170MM, L/XL - 175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-ES300
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (620MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM AHEAD (S/M-90MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM AMORTYZOWANY (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC ATHLETIC ROYALGEL
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-3D37
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO PUNCTURE PROTECTION (28"X1,6")

Rower KROSS TRANS 10.0 2019

Special Price 3 824,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 674,85 zł Poprzednio 4 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14311

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.