Kup ten rower 10% taniej. - użyj kodu 10KroSS2019
*Nie dotyczy "Raty 0%".

Rower KROSS TRANS 11.0 2019

Rower KROSS TRANS 11.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / FIOLETOWY / SREBRNY MAT CZARNY / GRAFITOWY / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 11.0 to nasz topowy model przeznaczony do jazdy turystycznej i trekkingu. Dzięki połączeniu komfortowej geometrii ramy i bogatego wyposażenia, Kross Trans 11.0 jest rowerem niezwykle uniwersalnym. Świetnie nadaje się zarówno do pokonywania ambitnych tras podczas długich wypraw, do turystyki na krótszy dystans, a także do zastosowań codziennych. Dzięki dostępnym wariantom z ramą męską lub damską, każdy może dopasować Krossa Trans 11.0 idealnie do swoich potrzeb, bez uszczerbku na właściwościach i charakterze tego roweru. Lekka, aluminiowa rama Krossa 11.0 została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksimum komfortu podczas długich tras. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana, możemy ją też dodatkowo modyfikować dzięki regulowanemu wspornikowi. Dzięki szeregowi mocowań Kross Trans 11.0 już fabrycznie wyposażony jest w pełne błotniki i bardzo wytrzymały bagażnik. Poza wygodną pozycją za kierownicą, komfort jazdy w tym rowerze dodatkowo podnosi amortyzowany wspornik siodła oraz bardzo czuły na nierówności amortyzator przedni Rock Shox Paragon. Widelec ten jest dodatkowo wyposażony w blokadę skoku obsługiwaną z manetki na kierownicy, która pozwala na jego zablokowanie podczas jazdy po gładkiej nawierzchni, co dodatkowo pozwala oszczędzać energię pedałowania. Osprzęt topowego Krossa Trans 11.0 to sprawdzone komponenty z najwyższej półki. Dobraliśmy je tak, aby rower był bezawaryjny i trwały, a przy tym oferował najwyższą możliwą kulturę pracy poszczególnych części. Przerzutka tylna Shimano XT T8000 została zaprojektowana specjalnie z myślą o rowerach trekkingowych i bez problemu obsługuje korby z trzema blatami. Dzięki temu rower jest szybki na płaskich odcinkach, a przy tym pozwala na lekkie pokonywanie podjazdów nawet z ciężkim bagażem. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M365 poradzą sobie z zatrzymaniem roweru w każdych warunkach, a dodatkowe elementy wyposażenia, takie jak prądnica w przedniej piaście Shimano i LEDowe oświetlenie sprawią, że Krossem Trans 11.0 zawsze dotrzemy do celu.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ROCK SHOX PARAGON GOLD RL (SKOK 65MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-T6000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-T8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT201 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT201 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT201 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-T6000 (3X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE FC-T6010 (48/36/26T, S/M - 170MM, L/XL - 175MM)
  • Suport: SHIMANO SM-BB51
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (620MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM AHEAD (S/M-90MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM AMORTYZOWANY (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC ATHLETIC ROYALGEL
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: FP-210ZU

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-3D37
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE MARATON SUPREME RACEGUARD (28"X1.6")

Rower KROSS TRANS 11.0 2019

4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14310

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.