Rower KROSS TRANS 2.0 2019

Rower KROSS TRANS 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / MIĘTOWY / SREBRNY MAT CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT FIOLETOWY / RÓŻOWY / SREBRNY MAT GRAFITOWY / SZARY / SREBRNY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" Damski S / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 2.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas trekkingowych, rekreacyjnych wypraw, jak i podczas codziennej eksploatacji. Zaprojektowaliśmy ten model tak, aby był komfortowy i oferował bogate wyposażenie fabryczne, które podnosi jego funkcjonalność. Kross Trans 2.0 jest propozycją wygodnego roweru trekkingowego, który pozwoli nam na pokonywanie dłuższych tras, a także bezstresową codzienną jazdę do szkoły i pracy. Duża gama dostępnych rozmiarów i warianty zarówno męskie, jak i damskie pozwalają dobrać Krossa Trans 2.0 w konfiguracji idealnej dla każdego użytkownika. Kross Trans 2.0 dostępny jest w wersji damskiej i męskiej. Obydwa warianty ram oferują bardzo wygodną pozycję za kierownicą. Na tym rowerze trekkingowym podróżujemy wyprostowani, nie obciążamy przedramion i kręgosłupa. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia też obserwację drogi. Komfort jazdy podnoszą elementy wyposażenia, takie jak szerokie i miękkie siodło oraz amortyzator przedni efektywnie pochłaniający wibracje powstające podczas jazdy po wybojach. Napęd Krossa Trans 2.0 to sprawdzone komponenty dobrane tak, aby zapewnić trwałość, prostotę obsługi i niskie koszty utrzymania. Napęd z tylną przerzutką Shimano Altus precyzyjnie zmienia biegi, a także gwarantuje ich duży zakres. Ułatwia to pokonywanie długich podjazdów, a przy tym sprawia, że Kross Trans 2.0 może rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach drogi. Hamulce V-Brake są lekkie i proste w obsłudze, a przy tym koszty ich eksploatacji są na bezkonkurencyjnie niskim poziomie. Bogate wyposażenie seryjne obejmuje m.in. pełne błotniki, podpórkę, oświetlenie zasilanem dynamem i wytrzymały bagażnik.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 30MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ31
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS ST-EF500 (3X7)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/DL/S-90MM, M/L/XL-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-6273
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS GRIPPER (28"X1,6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 2.0 2019

Special Price 1 116,40 zł

-20,2%
Oszczędzasz 282,60 zł Poprzednio 1 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14319

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.