Kup ten rower 10% taniej. - użyj kodu 10KroSS2019
*Nie dotyczy "Raty 0%".

Rower KROSS TRANS 3.0 2019

Rower KROSS TRANS 3.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
BIAŁY / BŁĘKITNY / CZARNY POŁYSK BRĄZOWY / KREMOWY / SREBRNY MAT CZARNY / CZERWONY / SREBRNY MAT CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" Damski S / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 3.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Komfortowa geometria, duże koła 28 cali i bogate wyposażenie fabryczne docenimy zarówno podczas letnich wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do szkoły i pracy. Krossa Trans 3.0 zaprojektowaliśmy tak, aby zapewnić jak największy poziom komfortu, a także prostotę obsługi użytkownikom, którzy poszukują roweru solidnego i praktycznego. Dzięki dostępności szerokiej gamy rozmiarów i wariantów tak męskich, jak i damskich, Kross Trans 3.0 może zostać dopasowany idealnie do potrzeb konkretnego użytkownika. Geometria ramy Kross Trans 3.0 zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej gwarantuje maksimum komfortu. Za kierownicą tego roweru trekkingowego siedzimy wyprostowani, nie obciążamy kręgosłupa i przedramion. Taka pozycja ułatwia też dobrą obserwację drogi i podnosi poziom bezpieczeństwa. Komfort jazdy podnoszą też odpowiednie elementy wyposażenia, takie jak szerokie i wygodne siodło, regulowany wspornik kierownicy, czy amortyzator przedni SR Suntour. Osprzęt Krossa Trans 3.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Ich użycie gwarantuje bezawaryjność i trwałość, a także możliwie prostą obsługę i niskie koszty utrzymania. Duży zakres dostępnych przełożeń gwarantowany przez tylną przerzutkę Shimano Acera ułatwia rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach drogi, pozwala też na łatwe pokonywanie wymagających podjazdów. Hamulce V- Brake są lekkie, a przy tym bardzo proste w obsłudze i niedrogie w serwisie. Wyposażenie, takie jak pełne błotniki, oświetlenie zasilane prądnicą, bagażnik i podpórka, podnoszą funkcjonalność roweru na co dzień i sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR M3010 (SKOK 50MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ31
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360 SGS
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS ST-EF500 (3X7)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/DL/S-90MM, M/L/XL-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (DM/S-300MM ,DL/M/L/XL-350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-6273
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-C3000
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS GRIPPER (28"X1,6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 3.0 2019

1 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14318

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.