Kup ten rower 10% taniej. - użyj kodu 10KroSS2019
*Nie dotyczy "Raty 0%".

Rower KROSS TRANS 4.0 2019

Rower KROSS TRANS 4.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
BIAŁY / ZIELONY / SREBRNY MAT CZARNY / KREMOWY / SREBRNY MAT CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT SREBRNY / MALINOWY / GRAFITOWY POŁYSK SZARY / CZERWONY / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M Damski M / koło 28" Damski S / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 4.0 to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują uniwersalnego roweru rekreacyjnego. Dzięki wygodnej pozycji za kierownicą, dużym kołom 28 cali, a także bogatemu wyposażeniu, ten rower trekkingowy sprawdzi się zarówno podczas codziennej eksploatacji, wypadów za miasto, a także do dłuższych wypraw. Niezawodny osprzęt i solidna konstrukcja w połączeniu z dostępnością dużej gamy rozmiarów i wariantów damskich i męskich sprawiają, że Krossa Trans 4.0 dopasujemy do potrzeb każdego użytkownika. Kross Trans 4.0 zarówno w wersji damskiej jak i męskiej został zaprojektowany tak, aby zapewnić wygodną, wyprostowaną pozycję za kierownicą każdemu użytkownikowi. Dzięki temu nie odczuwamy dyskomfortu i unikamy obciążania kręgosłupa oraz przedramion. Wysoka pozycja za kierownicą gwarantuje też dobrą obserwację drogi i większy poziom bezpieczeństwa w ruchu ulicznym. Komfort jazdy na Krossie Trans 4.0 dodatkowo podnosi szerokie i wygodne siodło, amortyzowana sztyca i amortyzator przedni SR Suntour. Osprzęt Krossa Trans 4.0 to sprawdzone komponenty Shimano, gwarantujące wysoką kulturę pracy, bezawaryjność, prostotę obsługi i niewielkie koszty utrzymania. Tylna przerzutka Shimano Acera precyzyjnie zmienia biegi, a zastosowanie trzech blatów na korbie dostarcza nam duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu Kross Trans 4.0 łatwo rozwija duże prędkości na płaskich odcinkach drogi i łatwo pokonuje podjazdy. Mocne hamulce V- Brake są lekkie i bardzo proste w regulacji, niskie są też koszty ich eksploatacji. Bogate wyposażenie takie jak pełne błotniki, oświetlenie zasilane z prądnicy, podpórka i bagażnik, podnoszą funkcjonalność roweru na co dzień i podczas wypraw.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR M3010 (SKOK 50MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ31
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-T3000
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS ST-EF500 (3X7)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: SR SUNTOUR
  • Łańcuch: HV500
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ALTUS CS-HG20-7 (12-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/S-90MM, DL/M/L/XL-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE ROYALGEL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-C3000
  • Piasta tył: SHIMANO FH-RM30
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS GRIPPER (28"X1,6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 4.0 2019

1 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14317

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.