Rower KROSS TRANS 5.0 2018

Rower KROSS TRANS 5.0 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / CZERWONY / SREBRNY MAT CZARNY / MALINOWY MAT FIOLETOWY / SREBRNY MAT GRAFITOWY / SREBRNY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 5.0 to rower trekkingowy stworzony z myślą o osobach, które poszukują roweru idealne na co dzień, a przy tym nadającego się do bezproblemowego pokonywania dłuższych tras. Kross Trans 5.0 łączy komfortową geometrię, duże koła 28 cali z uniwersalnymi oponami, a także bogaty osprzęt. Dzięki takiemu wyposażeniu nie boi się on żadnych zastosowań. Poza rowerową turystyką jest też świetną alternatywą dla roweru miejskiego, a jego bogate wyposażenie fabryczne sprawia, że już w momencie zakupu otrzymujemy kompletnie doposażony rower niewymagający żadnych dodatkowych inwestycji. Kross Trans 5.0 dostępny jest w dwóch wariantach ramy. Zarówno wersja damska, jak i męska zostały zaprojektowany tak, aby gwarantować komfortową pozycję za kierownicą. Jeżdżąc na Krossie Trans 5.0 siedzimy wyprostowani, nie obciążamy kręgosłupa i przedramion, a także zachowujemy możliwość bardzo dobrej obserwacji drogi przed nami. Komfort jazdy dodatkowo podnosi amortyzator przedni SR Suntour, a także wygodne siodło i amortyzowana sztyca. Napęd Krossa Trans 5.0 to sprawdzone komponenty gwarantujące wytrzymałość i bezawaryjność. Tylna przerzutka Shimano Alivio precyzyjnie zmienia biegi i jest bardzo prosta w regulacji. Korba z trzema blatami gwarantuje duży zakres dostępnych przełożeń, dzięki czemu Kross Trans 5.0 może łatwo rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach drogi, a przy tym lekko pokonywać nawet bardzo strome podjazdy. Hamulce V-Brake są mocne, a przy tym bardzo proste w regulacji i niedrogie w serwisie. Bogate wyposażenie takie jak pełne błotniki, oświetlenie zasilane z prądnicy, bagażnik i podpórka, podnoszą poziom funkcjonalności Krossa Trans 5.0 tak na co dzień, jak i podczas dłuższych tras.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX (SKOK 63MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY710
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-T4000
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF65 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ACERA ST-EF65 (3X8)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: SR SUNTOUR
  • Łańcuch: HV700
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ALTUS CS-HG31-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/S-90MM, DL/M/L-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE ROYALGEL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-C3000
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX500
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO K-GUARD (28"X1.6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 5.0 2018

Special Price 1 869,14 zł

-15,0%
Oszczędzasz 329,85 zł Poprzednio 2 198,99 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14535

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.