Rower KROSS TRANS 6.0 2019

Rower KROSS TRANS 6.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / SREBRNY MAT GRAFITOWY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT GRAFITOWY / SREBRNY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 6.0 to rower turystyczny łączący w sobie cechy przydatne podczas codziennej eksploatacji, jak i podczas rekreacyjnych wypraw na dłuższy dystans. Połączenie komfortowej geometrii ramy i bardzo bogatego wyposażenia seryjnego gwarantuje, że już fabrycznie kupujemy rower nie wymagający żadnych dodatkowych akcesoriów. Model ten sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do szkoły i pracy, jak i podczas turystyki. Szeroka gama dostępnych rozmiarów i dwa warianty ram - damskiej i męskiej, pozwolą każdemu dobrać wersję Krossa Trans 6.0 idealną dla swoich potrzeb. Kross Trans 6.0 w wersji damskiej i męskiej posiada komfortową geometrię umożliwiającą zajmowanie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu nie musimy pochylać się bardzo do przodu, nie obciążamy kręgosłupa i przedramion. Zachowujemy też lepszą możliwość obserwacji drogi, co podnosi poziom bezpieczeństwa w ruchu ulicznym. Komfort jazdy dodatkowo podnosi też wygodne i szerokie siodło, amortyzowana sztyca i amortyzator przedni SR Suntour. Kross Trans 6.0 na tle innych modeli z serii Trans wyróżnia się zastosowaniem napędu z przerzutką Shimano Nexus zabudowaną w tylnej piaście. Sprawia to, że rower idealnie nadaje się do codziennej komunikacji, gdyż takie rozwiązanie napędu jest mniej podatne na zabrudzenia i uszkodzenia, a także bardziej bezobsługowe. Zmiana biegów odbywa się za pomocą bardzo wygodnej, obrotowej manetki na kierownicy. Bogate wyposażenie fabryczne Krossa Trans 6.0, takie jak pełne błotniki, podpórka, wytrzymały bagażnik i oświetlenie zasilane z prądnicy, dodatkowo podnoszą poziom funkcjonalności i praktyczności na co dzień.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX HLO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS SG-C3000
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALUMINIUM (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO NEXUS SL-C3000 (7)
  • Korby: SR SUNTOUR (38T, 170MM)
  • Suport: SR SUNTOUR
  • Łańcuch: KMC 410
  • Kaseta / Wolnobieg: 18T

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWNA (DM/DL/S-90MM, M/L/XL-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE ROYALGEL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-920

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-C3000
  • Piasta tył: SHIMANO NEXUS SG-C3000
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO K-GUARD (28"X1.6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 6.0 2019

Special Price 1 994,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 504,80 zł Poprzednio 2 499,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14315

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.