Rower KROSS TRANS 7.0 2019

Rower KROSS TRANS 7.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT NIEBIESKI / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 7.0 to propozycja roweru turystycznego, którą docenimy podczas codziennej eksploatacji. Nasze rowery trekkingowe projektujemy tak, aby zapewnić maksimum uniwersalności osobom, które poszukują roweru do wszystkiego. Komfortowa geometria połączona z bogatym wyposażeniem seryjnym sprawia, że Kross Trans 7.0 świetnie nadaje się zarówno do pokonywania długich turystycznych tras, jak i do sprawnego poruszania się podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły. Kross Trans 7.0 dostępny jest w szerokiej gamie rozmiarów, a także wersjach damskiej i męskiej, dzięki czemu każdy może dobrać wariant idealny dla swoich potrzeb. Dzięki komfortowej geometrii, za kierownicą Krossa Trans 7.0 siedzimy wyprostowani. Nie obciążamy kręgosłupa i przedramion, a przy tym zachowujemy możliwość bardzo dobrej obserwacji drogi. Komfort jazdy dodatkowo podnosi wygodne i szerokie siodło, amortyzator przedni SR Suntour i amortyzowana sztyca. Napęd Krossa Trans 7.0 został dobrany do charakteru roweru tak, aby sprawdzał się w codziennej komunikacji i podczas wypraw. Dlatego postawiliśmy na układ 3 x 8 z 24 biegami obsługiwanymi przez tylną przerzutkę Shimano Deore. Taka konfiguracja pozwala na osiąganie dużych prędkości na płaskich odcinkach drogi, a przy tym zapewnia odpowiednio lekkie przełożenia na długie podjazdy. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zapewniają odpowiednią siłę hamowania w każdych warunkach, a bogate wyposażenie takie jak pełne błotniki, bagażnik i oświetlenie zasilane z prądnicy podnoszą funkcjonalność roweru w różnych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX HLO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS FD-M310
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M591
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF505 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF505 (3X8)
  • Korby: SHIMANO ACERA FC-M311 (48/38/28T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: KMC HV700
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ALTUS CS-HG31-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM ADJUSTABLE (DM/S-90MM, DL/M/L-110MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE ROYALGEL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-3D37
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO K-GUARD (28"X1.6", REFLEX)

Rower KROSS TRANS 7.0 2019

Special Price 2 233,60 zł

-20,2%
Oszczędzasz 565,40 zł Poprzednio 2 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14314

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.