Rower KROSS TRANS 8.0 2019

Rower KROSS TRANS 8.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / BORDOWY / SREBRNY MAT CZARNY / FIOLETOWY / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans 8.0 to uniwersalny rower turystyczny, którego komfort i funkcjonalność docenią zarówno osoby poszukujące roweru do jazdy na co dzień, jak i te planujące nieco dalsze wyprawy. Za sprawą komfortowej geometrii, odpowiedniego doboru elementów napędu i bogatego wyposażenia seryjnego, ten rower trekkingowy nie boi się żadnych wyzwań. Jest wygodny, szybki na gładkich drogach, a przy tym bardzo pakowny i funkcjonalny. Dostępność wariantów z ramą damską i męska pozwoli każdemu dobrać wersję idealną dla swoich potrzeb. Ramy w Krossie Trans 8.0, zarówno damskie, jak i męskie, posiadają bardzo komfortową geometrię. Za kierownicą tego roweru trekkingowego przyjmujemy pozycję wyprostowaną, nie obciążając kręgosłupa i przedramion. Wyprostowana pozycja pozwala też na lepszą obserwację drogi, co docenimy w ruchu ulicznym. Komfort jazdy, poza samą pozycją za kierownicą, podnosi też amortyzator przedni SR Suntour z blokadą, amortyzowana sztyca i bardzo wygodne siodło Selle Royal z żelowym wypełnieniem. Kross Trans 8.0 posiada osprzęt idealnie dopasowany do charakterystyki roweru turystycznego. Napęd z tylną przerzutką Shimano Deore oferuje nam 27 biegów w układzie 3 x 9. Taka konfiguracja gwarantuje szybkość na płaskich odcinkach i możliwość łatwego pokonywania nawet bardzo długich podjazdów. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano pewnie zatrzymują rower w każdych warunkach. Pełne błotniki, wytrzymały bagażnik, podpórka i oświetlenie zasilane z prądnicy podnoszą funkcjonalność roweru na co dzień, sprawiając, że jazda na nim jest komfortowa w każdych warunkach atmosferycznych.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX HLO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ACERA FD-T3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M591
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ACERA SL-M3000 (3X9)
  • Korby: SHIMANO ACERA FC-T3010 (48/36/26T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ACERA CS-HG200-9 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (610MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/S/DL-100MM, M/L/XL-120MM, 25.4MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM SUSPENSION (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC ATHLETIC ROYALGEL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-3D37
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO PUNCTURE PROTECTION (28"X1,6")

Rower KROSS TRANS 8.0 2019

Special Price 2 393,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 605,80 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14313

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.