Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS TRANS 9.0 2019

Rower KROSS TRANS 9.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans 9.0 to propozycja roweru turystycznego stworzonego tak, aby zapewnić maksimum komfortu podczas długich tras, przy zachowaniu uniwersalności użytkowania na co dzień. Doskonale wiemy, że rowery trekkingowe bardzo często wybierane są przez osoby, które poszukują roweru dobrego do wszystkiego. Wygodnego i funkcjonalnego na co dzień, a także pozwalającego na pokonywanie nawet bardzo długich tras. Kross Trans 9.0 dostępny jest zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej, dzięki czemu każdy użytkownik znajdzie wariant idealny dla siebie. Kross Trans 9.0 w wariancie damskim i męskim posiada bardzo komfortową geometrię. Za kierownicą tego roweru trekkingowego przyjmujemy pozycję wyprostowaną, nie obciążamy przedramion i kręgosłupa. Dzięki wysokiej pozycji podczas jazdy, zachowujemy możliwość lepszej obserwacji drogi, co docenimy tak w ruchu ulicznym, jak i na ścieżkach rowerowych. Dobranie idealnej pozycji za kierownicą dodatkowo ułatwia regulowany mostek, a za odpowiedni komfort jazdy odpowiada miękkie i szerokie siodełko, amortyzator przedni SR Suntour NCX z blokadą i amortyzowany wspornik siodła. Osprzęt Krossa Trans 9.0 został idealnie dobrany do charakterystyki tego roweru. Gwarantuje szybkość na płaskich trasach, a także możliwość lekkiego pokonywania podjazdów przy nawet bardzo dużym obciążeniu bagażami. Osprzęt Deore T6000 z tylną przerzutką bez problemu obsługującą duże blaty na korbie, oferuje nam aż 30 biegów, co zapewnia bezkonkurencyjny zakres dostępnych przełożeń. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano gwarantują dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Dodatkowe elementy wyposażenia, takie jak pełne błotniki, bagażnik, oświetlenie zasilane z prądnicy i podpórka, podnoszą funkcjonalność roweru w codziennej eksploatacji.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR NCX D COIL (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-T6000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-T6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-MT200 (DISC, HYDRAULIC, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-MT200 (DISC, HYDRAULIC, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200 (HYDRAULIC)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-T6000 (3X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE FC-T521 (48/36/26T, DM/DL/S/M - 170MM, L/XL - 175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-ES300
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (620MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM AHEAD (DM/S/M-90MM, DL/L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM AMORTYZOWANY (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC ATHLETIC ROYALGEL
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO NEXUS DH-3D37
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO PUNCTURE PROTECTION (28"X1,6")

Rower KROSS TRANS 9.0 2019

Special Price 3 599,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 399,90 zł Poprzednio 3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14312

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.