Rower KROSS TRANS HYBRID 2.0 2019

Rower KROSS TRANS HYBRID 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT CZARNY / SREBRNY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 2.0 to nasza propozycja na zapoznanie się z możliwościami rowerów z napędem elektrycznym. Trans Hybrid 2.0 łączy najlepsze cechy naszych tradycyjnych rowerów trekkingowych Trans z możliwościami najlepszej jednostki elektrycznej SHIMANO STEPS. Dzięki temu ten ebike jest komfortowy, funkcjonalny i pozwala bez wysiłku pokonywać trasy, tak podczas codziennej komunikacji, jak i na długich wyprawach. Kross Trans Hybrid 2.0 dostępny jest w wariantach damskim i męskim. Obydwie wersje ramy posiadają komfortową geometrię, która umożliwia zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Shimano STEPS to kompletny system napędowy roweru, umożliwiający praktycznie bezobsługową eksploatację. Jazda na tym rowerze to czysta przyjemność bez wysiłku, niezależnie od wiatru i nachylenia terenu. Silnik STEPS działa cicho i płynnie, wspomagając nas do prędkości 25 km/h. Oferuje kilka trybów wspomagania, dzięki którym dopasujemy działanie napędu do naszych aktualnych potrzeb. Bateria 500Wh już po 2.5 godzinie ładowania osiąga 80% pojemności. Osprzęt Krossa Trans Hybrid 2.0 został dobrany tak, aby idealnie współpracować z silnikiem elektrycznym Shimano STEPS i pasować do charakteru roweru trekkingowego. Tylna przerzutka Shimano Altus obsługuje 8 biegów o dużym zakresie, dzięki czemu Kross Trans Hybrid 2.0 sprawnie rozwija duże prędkości na płaskim terenie, a przy tym lekko pokonuje podjazdy. Amortyzator przedni o skoku 30 milimetrów poprawia komfort jazdy na nierównościach, a bogate wyposażenie, takie jak pełne błotniki, podpórka i oświetlenie zasilane z baterii silnika roweru, dodatkowo podnosi funkcjonalność roweru. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: PERFORMANCE ALUMINIUM
  • Widelec: 120E (SKOK 30MM) HL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: TEKTRO C310;AL ; L=110 V-BRAKE
  • Hamulec tył: TEKTRO C310;AL ; L=110 V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA AL HJ-307AV 4-FINGER
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M310
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T (MEN - 175MM; LADY - 170MM)
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG-40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG31-8 11-32T

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31,8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/DL/S-90MM, M/L-110MM, 31,8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (DM/S-350MM, DL/M/L/XL-400MM, 27,2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-6273
  • Chwyty: PROPALM GRIPEN
  • Pedały: ALLOY FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH JY751DSE(QR 5X100)
  • Piasta tył: JOY TECH FH802TSE0 (QR 5X135)
  • Obręcze: KROSS V-BRAKE (622X19C)
  • Opony: MITAS 28"X1,75"

Rower KROSS TRANS HYBRID 2.0 2019

7 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14280

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.