Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2018

Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
GRAFITOWY / CZERWONY MAT SREBRNY / BIAŁY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 3.0 to rower ebike łączący zalety naszych klasycznych modeli trekkingowych i potencjału silników elektrycznych Shimano Steps. Serię rowerów Trans Hybrid zaprojektowaliśmy od początku do końca z myślą o wspomaganiu elektrycznym, dzięki czemu rowery te są uniwersalne, komfortowe i świetnie odnajdą się zarówno podczas codziennej eksploatacji, jak i w rowerowej turystyce. Dzięki dostępności wariantów damskich i męskich każdy znajdzie Krossa Trans Hybrid 3.0 w wersji idealnej dla siebie. Rama Krossa Trans Hybrid 3.0 zarówno w wersji damskiej i męskiej została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksimum komfortu. Jej geometrię zaczerpnęliśmy z tradycyjnych modeli Trans, jednak konstrukcja od początku powstawała z myślą o zastosowaniu silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Trans Hybrid 3.0 pozwala na zajęcie wygodnej i wyprostowanej pozycji za kierownicą, a przy tym jest stabilny nawet przy większych prędkościach. Silnik elektryczny Shimano STEPS pozwala na płynne przyspieszanie do prędkości 25 km/h, niezależnie od warunków czy nachylenia terenu. Bateria o pojemności 500Wh dzięki funkcji szybkiego ładowania pozwala na osiągniecie 80% stanu naładowania po zaledwie dwóch i pół godziny. Osprzęt Krossa Trans Hybrid 3.0 został dobrany tak, aby umożliwić jak najlepsze wykorzystanie możliwości tego roweru ebike. Przerzutka tylna Shimano Deore obsługuje 9 biegów, które zapewniają dużą prędkość na płaskich odcinkach, a także łatwość dobrania lekkiej kadencji na nawet bardzo wymagające podjazdy. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore pewnie zatrzymują Krossa Trans Hybrid 3.0 w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour NEX poprawia komfort jazdy po nierównościach. Funkcjonalność roweru dodatkowo podnoszą takie elementy jak pełne błotniki, podpórka i oświetlenie zasilane z baterii roweru. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX-E25 LO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M591
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE DISC BR-T446 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE DISC BR-T446 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE BL-T445 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ALIVIO SL-M4000-R (9)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T (MEN-175MM, LADY-170MM)
  • Suport:
  • Łańcuch: SHIMANO CN-E6070-9
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-9 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31,8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (DM/DL/S - 90MM, M/L/XL - 110MM, 31,8MM, REGULOWANY)
  • Sztyca: ALUMINIUM (DM/S-350MM, DL/M/L/XL-400MM, 27,2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO ACERA HB-M3050
  • Piasta tył: SHIMANO ACERA FH-M3050
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNE ŚCIANKI)
  • Opony: SCHWALBE SILENTO (28"X1,75")

Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2018

Special Price 7 309,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 289,85 zł Poprzednio 8 599,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14347

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.