Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2019

Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 3.0 to rower ebike łączący zalety naszych klasycznych modeli trekkingowych i potencjału silników elektrycznych SHIMANO STEPS. Serię rowerów Trans Hybrid zaprojektowaliśmy od początku do końca z myślą o wspomaganiu elektrycznym, dzięki czemu rowery te są uniwersalne, komfortowe i świetnie odnajdą się zarówno podczas codziennej eksploatacji, jak i w rowerowej turystyce. Dzięki dostępności wariantów damskich i męskich każdy znajdzie Krossa Trans Hybrid 3.0 w wersji idealnej dla siebie. Rama Krossa Trans Hybrid 3.0 zarówno w wersji damskiej i męskiej została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksimum komfortu. Jej geometrię zaczerpnęliśmy z tradycyjnych modeli Trans, jednak konstrukcja od początku powstawała z myślą o zastosowaniu silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Trans Hybrid 3.0 pozwala na zajęcie wygodnej i wyprostowanej pozycji za kierownicą, a przy tym jest stabilny nawet przy większych prędkościach. Silnik elektryczny Shimano STEPS pozwala na płynne przyspieszanie do prędkości 25 km/h, niezależnie od warunków czy nachylenia terenu. Bateria o pojemności 500Wh dzięki funkcji szybkiego ładowania pozwala na osiągniecie 80% stanu naładowania po zaledwie dwóch i pół godziny. Osprzęt Krossa Trans Hybrid 3.0 został dobrany tak, aby umożliwić jak najlepsze wykorzystanie możliwości tego roweru ebike. Przerzutka tylna Shimano Deore obsługuje 9 biegów, które zapewniają dużą prędkość na płaskich odcinkach, a także łatwość dobrania lekkiej kadencji na nawet bardzo wymagające podjazdy. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore pewnie zatrzymują Krossa Trans Hybrid 3.0 w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour NEX poprawia komfort jazdy po nierównościach. Funkcjonalność roweru dodatkowo podnoszą takie elementy jak pełne błotniki, podpórka i oświetlenie zasilane z baterii roweru. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Rower KROSS TRANS HYBRID 3.0 2019

Special Price 6 999,00 zł

-18,6%
Oszczędzasz 1 600,00 zł Poprzednio 8 599,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14279

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.