Rower KROSS TRANS HYBRID 5.0 2019

Rower KROSS TRANS HYBRID 5.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / GRAFITOWY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 5.0 to ebike stworzony do pokonywania długich tras, a także, za sprawą bogatego wyposażenia, idealny rower do codziennych dojazdów i komunikacji. W modelu tym połączyliśmy najlepsze cechy naszych rowerów trekkingowych Kross Trans i możliwości silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Trans Hybrid 5.0 jest komfortowy, zapewnia stabilne prowadzenie nawet przy większych prędkościach, a jego cicha i niezawodna jednostka napędowa ułatwia docieranie do celu szybciej, bez względu na panujące warunki. Kross Trans Hybrid 5.0 dostępny jest w wariantach damskim i męskim, dzięki czemu każdy dobierze wersję idealną dla siebie. Aluminiowa rama modelu ebike Kross Trans Hybrid 5.0 została zaprojektowana od początku z myślą o zastosowaniu silnika elektrycznego. W konsekwencji jest sztywniejsza, a bagażnik stanowi jej integralną częścią. Za sprawą takiego rozwiązania bagażnik jest bardziej wytrzymały i może unieść zarówno baterię o pojemności 500Wh, jak i potrzebny nam bagaż. Pozycja za kierownicą Kross Trans Hybrd 5.0 jest komfortowa i wyprostowana, dodatkowo możemy ją modyfikować dzięki regulowanemu mostkowi. Jednostka elektryczna Shimano STEPS jest cicha i bezawaryjna, płynnie uwalniając do 50 Nm momentu obrotowego. Pozwala to z łatwością przyspieszać do prędkości 25 km/h i bez problemu utrzymywać taką szybkość bez względu na wiatr i podjazdy. Osprzęt Krossa Trans Hybrid 5.0 idealnie pasuje do charakteru roweru ebike. Napęd obsługiwany jest przez tylną przerzutkę Shimano XT T8000 stworzoną specjalnie z myślą o rowerach turystycznych, a 10 biegów pozwala rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach i z lekkością pokonywać podjazdy. Amortyzator przedni Rock Shox Recon stabilnie i płynnie wybiera nierówności, a komfort jazdy dodatkowo podnosi szerokie siodło i ergonomiczne chwyty kierownicy. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano bez problemu zatrzymają Krossa Trans Hybrid 5.0 w każdych warunkach. Dowiedz się, jak dbać o swój rower elektryczny zimą, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: ROCK SHOX PARAGON GOLD RL (SKOK 65MM,) BEZ TAPERA
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT RD-T8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE DISC BR-T6000 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE DISC BR-T6000 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE BL-T6000 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-T6000 (10)
  • Korby: SHIMANO STEPS 38T (MEN - 175MM; LADY - 170MM)
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO CN-E6090-10
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500-10 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31,8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM REGULOWANY (DM/DL/S-90MM, M/L-110MM, 31,8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (DM/S-350MM, DL/M/L/XL-400MM, 27,2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN CLASSIC MODERATE
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6000
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: MACH1 630 DISC (622X21C)
  • Opony: SCHWALBE ENERGIZER PLUS GREENGUARD (28"X1,75") REFLEX

Rower KROSS TRANS HYBRID 5.0 2019

Special Price 7 979,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 2 019,80 zł Poprzednio 9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14278

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.