Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO 1.0 2019

Rower KROSS VENTO 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 1.0 to rower, który otwiera drzwi do świata kolarstwa szosowego. Zaprojektowaliśmy go tak, aby łączył szybkość i poczucie wolności charakterystyczne dla klasycznych rowerów szosowych, z większym komfortem jazdy i prostotą obsługi. W efekcie Kross Vento 1.0 pozwoli zdobywać doświadczenie i pokonywać coraz trudniejsze trasy, nie martwiąc się o regulacje i koszty serwisu. Lekka, aluminiowa rama Krossa Vento 1.0 została zaprojektowana tak, aby zapewniać jak najwyższy poziom komfortu jazdy. Geometria endurance pozwala na zajęcie bardziej wyprostowanej, niż w przypadku modeli wyścigowych, pozycji za kierownicą. Jest to ważne, gdyż podczas jazdy mniej obciążamy wtedy kręgosłup i przedramiona, a także zachowujemy lepszą widoczność na drogę. Karbonowy widelec i szerokie opony 28 milimetrów dodatkowo poprawiają tłumienie wibracji i podnoszą komfort jazdy, także po gorszej jakości drogach. Osprzęt Krossa Vento 1.0 to sprawdzone komponenty Shimano, które gwarantują precyzyjną pracę napędu podczas długich przebiegów. Warto także podkreślić ich prostą obsługę oraz przystępne koszty części zamiennych. Szeroki wybór rozmiarów ramy, a także dopasowane do nich długości ramion korby, a także długości wsporników siodła, mostków i szerokości kierownic sprawia, że każdy użytkownik dopasuje Krossa Vento 1.0 idealnie do swoich potrzeb.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (ALUMINIUM HEAD TUBE 1-1/8"
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO FD-A070
  • Przerzutka tył: SHIMANO RD-A070
  • Hamulce przód: TEKTRO R317
  • Hamulec tył: TEKTRO R317
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-A070 (MECHANICZNA)
  • Manetki: SHIMANO ST-A070 (2X7)
  • Korby: SHIMANO FC-A070 (50/34T, 170MM)
  • Suport: SHIMANO BB-UN26
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200 (12-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M-100MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: FM21
  • Piasta tył: FM32
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470 (622-17)
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD (700-28C)

Rower KROSS VENTO 1.0 2019

Special Price 1 979,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 219,90 zł Poprzednio 2 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14269

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.