Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO 2.0 2019

Rower KROSS VENTO 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 2.0 to rower szosowy stworzonych dla tych, którzy chcą zacząć swoją przygodę z kolarstwem, ale przy tym cenią sobie nieco więcej komfortu niż w przypadku typowo wyścigowych modeli rowerów. W Vento 2.0 połączyliśmy typową dla tego segmentu szybkość i łatwość pokonywania długich dystansów, z komfortową geometrią ramy endurance i szerokimi oponami 28 milimetrów. Dzięki temu rower jest wygodny i uniwersalny, także dla osób, które nie mają wielkiego szosowego doświadczenia. Lekka rama z aluminium Superlite została zaprojektowana tak, aby zapewniać komfortową pozycję za kierownicą. W efekcie siedzimy wyżej, mniej obciążamy przedramiona i kręgosłup, a także zachowujemy lepszy ogląd sytuacji na drodze. Szersze opony 28 milimetrów pozwalają na wyższy komfort jazdy po drogach z gorszą nawierzchnią, poprawiają też przyczepność. Karbonowy widelec, lepiej niż aluminiowy, tłumi wibracje nawierzchni, sprawiając, że nasze dłonie i ramiona mniej się męczą. Napęd Krossa Vento 2.0 to kompletna grupa napędowa Shimano Claris. Dzięki zastosowaniu elementów z jednej grupy mamy gwarancję ich precyzyjnej i bezproblemowej pracy podczas nawet bardzo długich przebiegów. Szeroki wybór wielkości ramy, połączony z dostosowanymi dla każdego rozmiaru długościami ramion korby, wspornikami siodła, mostkami i kierownicami pozwala optymalnie dopasować Krossa Vento 2.0 do każdego użytkownika.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (ALUMINIUM HEAD TUBE 1-1/8"
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO CLARIS FD-R2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO CLARIS RD-R2000
  • Hamulce przód: TEKTRO R317
  • Hamulec tył: TEKTRO R317
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO CLARIS ST-R2000 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO CLARIS ST-R2000 (2X8)
  • Korby: SHIMANO CLARIS FC-R2000 (50/34T, XS/S-170MM, M/L/XL-175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500 HOLLOWTECH II
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M/L-100MM, XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: VELO
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SORA HB-RS300
  • Piasta tył: SHIMANO SORA FH-RS300
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470 (622-17)
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD (700-28C)

Rower KROSS VENTO 2.0 2019

Special Price 2 426,40 zł

-10,1%
Oszczędzasz 272,60 zł Poprzednio 2 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14267

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.