Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO 3.0 2019

Rower KROSS VENTO 3.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 3.0 to pierwszy model w naszej ofercie rowerów szosowych Road wyposażony w aluminiową ramę nowej generacji. Połączyliśmy w niej komfortową geometrię endurance z szerokimi oponami 28 milimetrów. W efekcie udało się uzyskać rower szosowy szybki na gładkich drogach, komfortowy podczas bardzo długich tras, a przy tym dobrze radzący sobie z nierówną nawierzchnią. Vento 3.0 to idealne wejście w świat kolarstwa szosowego, bez kompromisów dotyczących komfortu jazdy. Lekka rama z aluminium Superlite pozwala na zajęcie za kierownicą pozycji nieco bardziej wyprostowanej, niż w tradycyjnych rowerach wyścigowych. Dzięki temu, mniej obciążamy kręgosłup i przedramiona, a także łatwiej zachowujemy dobrą widoczność na drogę. Karbonowy widelec, ze swoją zdolnością do pochłaniania wibracji, podnosi komfort jazdy, a przy tym jest lżejszy od aluminiowego. W Krossie Vento 3.0 zastosowaliśmy kompletny napęd z grupy Shimano Sora. Zastosowanie elementów z jednej grupy sprawia, że optymalnie ze sobą współpracują, gwarantując precyzyjną pracę podczas długich przebiegów. Każdy rozmiar ramy Krossa Vento 3.0 ma odpowiednie długości korby, wspornika siodła, mostka i kierownicy, dzięki czemu każdy rowerzysta może dobrać wariant idealny dla siebie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (CARBON, TAPERED, 1-1/8" - 1,5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SORA FD-R3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO SORA RD-R3000
  • Hamulce przód: SHIMANO SORA BR-R3000
  • Hamulec tył: SHIMANO SORA BR-R3000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO SORA ST-R3000 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SORA ST-R3000 (2X9)
  • Korby: SHIMANO SORA FC-R3000 (50/34T,M: XS/S-170MM, M/L/XL-175MM; D: XS/S-170MM, M 172,5MM L-175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500 HOLLOWTECH II
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (M: XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM; D:S/M 380MM, L/XL-400MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (M: XS-80MM, S-90MM, M/L-100MM, XL-110MM, 31.8MM; D: XS/S-80MM, M-90MM, L-100MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: M: VELO/D: VELO WOMAN
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SORA HB-RS300
  • Piasta tył: SHIMANO SORA FH-RS300
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470 (622-17)
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD (700-28C)

Rower KROSS VENTO 3.0 2019

Special Price 3 145,61 zł

-10,1%
Oszczędzasz 353,40 zł Poprzednio 3 499,01 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14266

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.