KROSS VENTO 3.0 LADY 2020

KROSS VENTO 3.0 LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 3.0 w wersji damskiej to idealna propozycja dla Pań chcących zacząć swoją przygodę z kolarstwem szosowym. Dzięki lekkiej ramie wykonanej z aluminium i karbonowemu widelcowi ten rower zapewnia dynamikę i wysoką precyzję prowadzenia, a także komfortową geometrię endurance. Ten model roweru szosowego od początku projektowaliśmy z myślą o kobietach. Specjalne rozmiary ramy i odpowiednio dobrane komponenty pozwalają na idealne dopasowanie do kobiecych potrzeb i cieszenie się 100% przyjemności z jazdy. Rozmiary ramy Krossa Vento 3.0 w wersji damskiej są odpowiednio mniejsze niż w przypadku wersji męskiej. Dzięki temu także rowerzystki o bardziej drobnej budowie mogą poczuć się na tym rowerze pewnie i bezpiecznie. Odpowiednio węższe kierownice, krótsze ramiona korby i damskie siodła dodatkowo poprawiają dopasowanie roweru i umożliwiają bardziej komfortową, bezstresową jazdę. Osprzęt Krossa Vento 3.0 w wersji damskiej to sprawdzone komponenty Shimano. Zastosowaliśmy w tym rowerze szosowym pełną grupę Shimano Sora dla zagwarantowania optymalnej współpracy pomiędzy poszczególnymi elementami napędu. Dzięki temu zmiana biegów odbywa się płynnie i szybko, pozwalając na szybką i dynamiczną jazdę. Karbonowy widelec dodatkowo poprawia komfort jazdy po drogach gorszej jakości. Odpowiednie stopniowanie napędu ułatwia pokonywanie podjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Biały
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (STOŻKOWA CARBONOWA RURA STEROWA 1-1/8"-1.5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SORA FD-R3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO SORA RD-R3000
  • Hamulce przód: SHIMANO SORA BR-R3000
  • Hamulec tył: SHIMANO SORA BR-R3000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO SORA ST-R3000 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO SORA ST-R3000 (2X9)
  • Korby: SHIMANO SORA FC-R3000 (50/34T, XS/S-170MM, M 172,5MM L-175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500 HOLLOWTECH II
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S/M 380MM, L/XL-400MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS/S-80MM, M-90MM, L-100MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: KROSS VL-1489
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SORA HB-RS300
  • Piasta tył: SHIMANO SORA FH-RS300
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470 (622-17)
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD (700-28C)

KROSS VENTO 3.0 LADY 2020

Special Price 2 974,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 524,85 zł Poprzednio 3 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29233

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.