Rower KROSS VENTO 4.0 2019

Rower KROSS VENTO 4.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 4.0 to kolejny model z naszej kolekcji rowerów szosowych Road, zbudowany na bazie zupełnie nowej, aluminiowej ramy. Zaprojektowaliśmy ją tak, aby zapewniała maksimum dobrych właściwości jezdnych przy najwyższym poziomie komfortu. Geometria endurance sprawia, że łatwiej jest nam zająć za kierownicą pozycję nieco bardziej wyprostowaną niż w klasycznym modelu wyścigowym, bez uszczerbku na przyspieszeniu czy kontroli nad rowerem. Zastosowanie kół z oponami o szerokości 28 milimetrów podnosi komfort jazdy, ułatwia prowadzenie po drogach z gorszą nawierzchnią, a przy tym nie spowalnia nas na idealnie równym asfalcie. Dzięki temu Kross Vento 4.0 to idealny rower szosowy do długich treningów, jak i doskonałe wejście w świat szosowego ścigania. Lekka rama z aluminium Superlite zapewnia Krossowi Vento 4.0 precyzję prowadzenia, a także bardzo szybką reakcję na przyspieszenia i idealne utrzymywanie lini jazdy w zakrętach. Karbonowy widelec podnosi poziom tłumienia wibracji, a także obniża wagę roweru. W Krossie Vento 4.0 zastosowaliśmy kompletną grupę napędową Shimano Tiagra. Dzięki temu, jej poszczególne elementy idealnie ze sobą współpracują, gwarantując precyzję zmiany przełożeń i trwałość podczas długich przebiegów. Każdy rozmiar ramy posiada odpowiednie długości korby, a także wspornika siodła, mostka i kierownicy, dzięki czemu każdy rowerzysta bez problemu dopasuje wariant Krossa Vento 4.0 optymalny dla siebie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (CARBON, TAPERED, 1-1/8" - 1,5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TIAGRA FD-4700
  • Przerzutka tył: SHIMANO TIAGRA RD-4700
  • Hamulce przód: SHIMANO TIAGRA BR-4700
  • Hamulec tył: SHIMANO TIAGRA BR-4700
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (2X10)
  • Korby: SHIMANO TIAGRA FC-4700 (50/34T, XS/S-170MM, M-172.5MM, L/XL-175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500 HOLLOWTECH II
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-25T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M/L-100MM, XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-RS400
  • Piasta tył: SHIMANO FH-RS400
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470 (622-17)
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD (700-28C)

Rower KROSS VENTO 4.0 2019

Special Price 3 399,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 599,85 zł Poprzednio 3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14265

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.