Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO 5.0 2019

Rower KROSS VENTO 5.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 5.0 to nasz topowy model roweru szosowego road, wyposażony w nową, aluminiową ramę. Zaprojektowaliśmy ją z myślą o uzyskaniu jak najwyższego komfortu jazdy na długich trasach, tak aby rower szosowy był nie tylko szybki, ale też pozwalał cieszyć się jazdą bez dyskomfortu. Dzięki przemyślanej geometrii, a także szerszym oponom 28 mm, Vento 5.0 idealnie nadaje się do pokonywania długich tras, niezależnie od jakości nawierzchni. Nowa rama z aluminium Superlite zastosowana w Krossie Vento 5.0 jest lekka i sztywna. Sprawia, że rower prowadzi się niezwykle precyzyjnie, a przyspieszenie jest doskonałe. Karbonowy widelec dzięki swoim właściwościom tłumienia wibracji podnosi komfort jazdy, a dzięki taperowanej rurze sterowej zapewnia idealne utrzymywanie obranej lini przejazdu. Zastosowana w Krossie Vento 5.0 grupa osprzętowa Shimano 105 to idealne rozwiązanie łączące technologię rodem z najwyższych grup japońskiego producenta, z trwałością i przystępnymi kosztami serwisu. Zastosowanie kompletnych elementów napędu, a także hamulców i klamkomanetek z grupy 105 R7000 gwarantuje ich idealne współdziałanie oraz wysoką kulturę pracy. Systemowe koła FSA Vision Team 30 są bardzo sztywne i trwałe, a 30 milimetrowy stożek obręczy poprawia walory aerodynamiczne i sprawia, że Kross Vento 5.0 wygląda niczym rasowy rower gotowy do podboju tras szosowych wyścigów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (CARBON, TAPERED, 1-1/8" - 1,5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 FD-R7000
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 RD-R7000
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 BR-R7000 (SZCZĘKOWY)
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 BR-R7000 (SZCZĘKOWY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 ST-R7000 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO 105 ST-R7000 (2X11)
  • Korby: SHIMANO 105 FC-R7000 (52-36T, S-170MM, M-172.5MM, L/XL-175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500 HOLLOWTECH II
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG600
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 CS-R7000 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS/S-80MM, M-90MM, L-100MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: VELO
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FSA VISION TEAM 30
  • Piasta tył: FSA VISION TEAM 30
  • Obręcze: FSA VISION TEAM 30
  • Opony: SCHWALBE ONE RACEGUARD, FOLDING (700-28C)

Rower KROSS VENTO 5.0 2019

Special Price 4 499,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 499,90 zł Poprzednio 4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14264

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.