Rower KROSS VENTO 6.0 2019

Rower KROSS VENTO 6.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 6.0 to podstawowy model w rodzinie rowerów szosowych Road wyposażony w ramę karbonową. To ona sprawia, że model ten jest lekki i gwarantuje większy niż w przypadku modeli aluminiowych komfort jazdy. Geometria Krossa Vento 6.0 jest kompromisem pomiędzy aerodynamiką i szybkością, a możliwością zajęcia bardziej komfortowej pozycji za kierownicą. Dzięki temu, rower ten docenią zarówno osoby, które lubią pokonywać bardzo długie dystanse, jak i poszukujące sprzętu do wymagających treningów i pierwszych startów w wyścigach. Rama Krossa Vento 6.0 została wykonana z włókna węglowego T784- takiego samego, jak w topowym Vento TE. Dzięki temu rower jest lekki i zachowuje bardzo dobre właściwości jezdne. Jest sztywny podczas przyspieszania, bardzo precyzyjnie utrzymuje obrany tor jazdy, a przy tym dobrze tłumi wibracje pochodzące z nawierzchni. W Krossie Vento 6.0 zastosowaliśmy kompletną grupę napędową Shimano najnowszej generacji Tiagra. Dzięki użyciu wszystkich elementów napędu, a także klamkomanetek i hamulców z jednej grupy, ich współpraca jest optymalna, co gwarantuje najwyższą precyzję zmiany przełożeń i kontroli nad rowerem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: T784 CARBON
  • Widelec: CARBON (KARBONOWA RURA STEROWA TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TIAGRA FD-4700
  • Przerzutka tył: SHIMANO TIAGRA RD-4700
  • Hamulce przód: SHIMANO TIAGRA BR-4700 (SZCZĘKOWY)
  • Hamulec tył: SHIMANO TIAGRA BR-4700 (SZCZĘKOWY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (2X10)
  • Korby: SHIMANO TIAGRA FC-4700 ( 52/36T,M: S-170MM, M-172.5MM, L/XL-175MM/ D: S-170MM, M-172.5MM, L/XL-175MM)
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT SM-BB72
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-25T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (M: S/M-420MM, L/XL-440MM, 31.8MM/ D: XS-380, S-400MM, M/L-420MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (M: S/M-100 MM, L/XL-110MM, 31.8MM/D: XS-80 MM, S/M-90MM, L-100, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (M: 350MM, 27.2MM/ D: XS/S-300MM, M/L-350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: M: KROSS VL-18290/D: KROSS VL-4330
  • Chwyty: M: KROSS/D: KROSS TACKY (SILICONE)
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-RS400
  • Piasta tył: SHIMANO FH-RS400
  • Obręcze: ALEXRIMS AT480
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD FOLDING (700-25C)

Rower KROSS VENTO 6.0 2019

Special Price 5 099,16 zł

-15,0%
Oszczędzasz 899,85 zł Poprzednio 5 999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14263

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.