Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO 7.0 2019

Rower KROSS VENTO 7.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 7.0 to idealna propozycja roweru szosowego dla tych, którzy poszukują lekkiej i uniwersalnej maszyny do treningów i startów w wyścigach. Zaprojektowaliśmy ten rower tak, aby łączył w sobie zalety zaawansowanej, karbonowej ramy z włókna T784 i niezawodnej grupy osprzętowej Shimano 105 najnowszej generacji. Dzięki temu Kross Vento 7.0 idealnie nadaje się do pierwszych startów w wyścigach szosowych, a za sprawą nowoczesnej i lekkiej ramy, stanowi doskonałą bazę do rozbudowy w miarę rozwoju naszych umiejętności i wyników. Lekka, karbonowa rama modelu Vento 7.0 została wykonana z tego samego materiału, co topowy Vento TE. Z tym najwyższym modelem, Vento 7.0 dzieli również zastosowane rozwiązania, takie jak wewnętrzne prowadzenie przewodów, zwężaną główkę poprawiającą precyzję prowadzenia oraz sztywny środek supportu w standardzie PressFit. Osprzęt Krossa Vento 7.0 został dobrany tak, aby zapewnić z jednej strony szeroki zakres dostępnych biegów, a z drugiej dużą niezawodność i niskie koszty serwisu. Założenia te idealnie spełnia nowa generacja grupy napędowej Shimano 105 R7000. W Krossie Vento 7.0 zastosowaliśmy zarówno napęd, hamulce jak i klamkomanetki z grupy 105, gwarantując tym samym idealne zgranie i współpracę poszczególnych elementów. Koła FSA Vision Team 30 posiadają wszystkie zalety kół systemowych, a przede wszystkim bardzo dobrą sztywność, aerodynamikę oraz rasowy wygląd, który doskonale pasuje do Krossa Vento 7.0.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: T784 CARBON
  • Widelec: CARBON (CARBON, TAPERED, 1-1/8" - 1,5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 FD-R7000
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 RD-R7000
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 BR-R7000 (SZCZĘKOWY)
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 BR-R7000 (SZCZĘKOWY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 ST-R7000 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO 105 ST-R7000 (2X11)
  • Korby: SHIMANO 105 FC-R7000 (52-36T, S-170MM, M-172.5MM, L/XL-175MM)
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT SM-BB72-41B
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 CS-R7000 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ZIPP SERVICE COURSE 80 ERGO (ALUMINIUM, S-400MM; M-420MM, L/XL-440MM, 31.8MM)
  • Mostek: ZIPP SERVICE COURSE (ALUMINIUM, S-80MM; M-90MM; L-100MM; XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ZIPP SERVICE COURSE (ALUMINIUM, 350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-18290
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO WH-RS330
  • Piasta tył: SHIMANO WH-RS330
  • Obręcze: SHIMANO WH-RS330
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD FOLDING (700-25C)

Rower KROSS VENTO 7.0 2019

Special Price 6 299,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 699,90 zł Poprzednio 6 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14262

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.