Rower KROSS VENTO CX 2.0 2019

Rower KROSS VENTO CX 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento CX 2.0 został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują roweru idealnego do treningów w najtrudniejszych warunkach. Rower zaprojektowaliśmy tak, aby spełniał wszystkie wymagania startów w zawodach przełajowych, a przy tym umożliwiał pokonywanie dłuższych tras na zróżnicowanej nawierzchni. W wariancie Vento CX 2.0 postawiliśmy na nieco szersze opony niż w wersji 4.0, dzięki czemu rower oferuje więcej komfortu podczas długich tras, a przy tym pozostałe elementy jego konstrukcji są zgodne z wszystkimi wymaganiami technicznymi zawodów cyclocrossowych najwyższej rangi. Aluminiowa rama i widelec Krossa Vento CX 2.0 gwarantują bezcenną, szczególnie podczas dynamicznej jazdy poza drogami utwardzanymi, sztywność i zwrotność,. Sztywna oś koła przedniego i tylnego to rozwiązanie, które poprawia precyzję prowadzenia roweru w pokonywanych zakrętach, a w konsekwencji przekłada się też na jego lepsze przyspieszenie. Wysokie poprowadzenie górnej rury ramy ułatwia zarzucanie roweru na ramię podczas pokonywania przeszkód na trasach wyścigów CX. Napęd Krossa Vento CX 2.0 to precyzyjna grupa SRAM Apex. W modelu CX 2.0, odmiennie niż w modelu CX 4.0, zastosowaliśmy szerszy zakres dostępnych przełożeń na kasecie, co znacznie ułatwia pokonywania dłuższych podjazdów. W połączeniu z szerszymi oponami 35 milimetrów sprawia to, że Vento CX 2.0 jest konstrukcją nie tylko dla fanów cyclocrossu, ale także dla osób, które potrzebują po prostu wytrzymałego i uniwersalnego roweru do zimowych i jesiennych treningów, a także jazdy poza utwardzanymi drogami.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM, FLAT MOUNT, 12X142MM, TAPERED
  • Widelec: ALUMINIUM, 12X100MM, TAPERED
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM APEX
  • Hamulce przód: TEKTRO MD-C550 FLAT MOUNT (TARCZOWE, MECHANICZNE)
  • Hamulec tył: TEKTRO MD-C550 FLAT MOUNT (TARCZOWE, MECHANICZNE)
  • Dźwignia hamulca: SRAM APEX (MECHANICZNE)
  • Manetki: SRAM APEX (1X11)
  • Korby: SRAM APEX (40T, 175MM)
  • Suport: SRAM GXP BSA
  • Łańcuch: SRAM PC 1110
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1130 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMNIUM (S/M: 420, L/XL: 440MM)
  • Mostek: ALUMNIUM (S 80MM,M/L 90MM, XL 100MM, RISE 7)
  • Sztyca: ALUMNIUM (S/M: 350, L/XL: 440MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS 408
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: NOVATEC RDX CLUB (12X100MM)
  • Piasta tył: NOVATEC RDX CLUB (12X142MM)
  • Obręcze: KROSS OBD2 (28X19MM)
  • Opony: MITAS SCYLLA DYNAMIC (700X35C)

Rower KROSS VENTO CX 2.0 2019

Special Price 3 399,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 599,85 zł Poprzednio 3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14261

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.